Hotell PKH 2016

Da har jeg sendt en forespørsel til hotelldirektøren for Hotell Bakeriet (samme person som sist gang) og spurt pent om å få samme betingelser som sist gang til PKH…så er det bare å avvente svar :slight_smile:

Da har jeg fått svar :slight_smile:

[i]Vi har ledig kapasitet den helga, og tilbyr gjerne Friends- and family-pris på oppholdet.

Prisen på venne-rom har gått opp i år (etter mange år med stillstand), og prisen på Collection-hotellene på disse rom er 845,- pr. natt (enkelt eller dobbelt).

Det har med kostnadsbildet på Collection som har frokost, vafler kveldsmat etc.

Jeg har sett på det og kan tilby enkeltrom til 715,- pr. natt denne helgen. Evt. dobbelt til 845,-.[/i]

Personlig synes jeg dette er et bra tilbud, må forvente en prisstigning…det er egentlig en internpris i kjeden. For 2 år siden betalte vi ca 600 kr pr dobbeltrom uansett om det var 1 eller 2 på rommet. Det er som sagt inkludert både kveldsmat og frokost (tidligere år har jeg fått dem til å lage et eget brett med litt pålegg og brød til kvelden, selv om vi kommer etter at kveldsmaten avsluttes kl. 21.00). Deler man et dobbeltrom blir prisen 423 pr natt (betalte for 2 år siden 300 pr person), enkeltrom som de skriver 715 (betalte for 2 år siden 600).

Bra tilbud det her.

Ja :slight_smile:
Har spurt om å få reservert/holdt av ca 20 rom (uten å binde oss, sist gang i Trondheim hadde vi 17 rom) . Hvor jeg kommer med en detaljoversikt til hotellet med en navneliste, med hvor mange enkelt og dobbeltrom ca 2 måneder før.

Denne infoen bør bumpes på medlemsforum, folk på IRC lurte på det i dag.

aj-ml