Holmenkollbakken - architecture skala

Jeg regner med at alle her inne har et visst kjennskap til Holmenkollbakken :stuck_out_tongue:
Hvis ikke, så kan dere lese om den på wikipedia :wink:

Forøvrig, takk til Matija for gravert tile :slight_smile:

Og for de som kanskje ikke har bakkens nyeste utseende friskt i minnet, her er et par bilder av den:

Ahh den var fin! Måtte bli noe med
snø og vinter? :laughing:

Flott modell Cecilie :slight_smile:

Veldig bra Cecilie :smiley:

Veldig flott modell. Mange vanskelige vinkler i Holmenkollbakken som du har klart å gjenskape!

Nydelig som alltid!

Steinar

Der var den!
Jeg satt her forleden og så på de andre arkitekt modellene av kjente Oslo bygg. Tenkte rart at ingen har prøvd seg på Holmenkollen.
Men her er den. Nydelig!

Takk :smiley:

Haha, ja, men nå er jeg helt tom for hvite 1xN klosser, brukte de siste i basen til den der :stuck_out_tongue: Så nå må jeg nok snart rive fjellet :wink:

Vanskelige vinkler ja, det kan du si… Trodde jeg skulle bli sprø der jeg prøvde å få flextuben til å bøye seg riktig, og bli der :stuck_out_tongue:

Rart er det nok ikke, for den er meget kinkig å bygge…

Jeg er svært imponert.

Wow! Makan! Det SNOT-opplegget øverst i bakken på bilde 3 (og 4) så rimelig innfløkt ut…
Bra jobb!

Veldig, veldig kul.

Bra byggverk med fine løsninger! Bra jobba Cecilie:D

Wow, fett! Utrolig bra MOC!

Fin modell. Smart bygget. Spesielt imponert over løsningen i toppen der jeg vil anta modellen får brukbar stivhet når elementene kobles sammen på en slik glimrende måte.

Fantastisk modell. Ikke noe problem å se hva det er modell av :slight_smile:
Du har fått til de buene på rekkverket veldig bra.

Veldig fin modell du har laget !.
:slight_smile:

Denne blir vel selvfølgelig med på teknisk museum til høsten ?

Takk for alle de hyggelige kommentarene :smiley:

Meget god stivhet ja. Modellen er også mye mer solid enn først antatt, den har tålt en tur til Danmark og tilbake, uten å trenge noen justeringer :slight_smile:

Det skal du ikke se bort i fra :wink:

Flott, gleder meg til å se den med egne øyne, ikke på bilde

Super modell! :smiley:
Baard