Hjelp til identifisering av sett

Har akkurat dratt frem posen med minifig fra den boksen jeg ikke har sorter. Her var det en del figurer som liknet det du hadde fått tak I minus harry potter figurer.
Hvis det er nr på ryggen på C10 så er det en spiller i fra fotball settet 3409.
E5 er igjen en harry potter figur: Draco Malfoy, Green Quidditch.

Egentlig enig i det, men har såpass mye som både skal sorteres og identifiseres, at jeg får dele gleden med dere! :smiley:

Ante ikke at det skulle ta av slik som dette, men takker på nytt alle for god hjelp så langt. Har ikke rukket å rekonstuere figurer/sett ennå, men det blir!

Har lagt ut et nytt bilde i post nr2 nå. Mer gøy til folket! :laughing:

2C9 - Torso fra Star Wars X-Wing pilot

2E7 - Torso fra Studios sett, sammen med 2B8 og 1B7 sannsynligvis fra 1381 Vampire’s crypt

Ellers så er det jo endel Adventurers torsoer i bilde 2 også: 2A1, 2A3, 2C2, 2C3

Indianerene bør jo være greie å plukke ut også.

Er det bare jeg som får en varm geek-følelse når jeg leser slikt? :sunglasses:
Som takk flesker jeg til med enda ett med det samme: 3A1-3E10 kan nå ses i post2. :laughing:
Her er det litt mindre forskjellige, men det at det er flere av en kan vel kanskje bety noe for hvilke sett det kan være også?

3E10 - Torso fra Rebel technician, sammen med 3B8 kanskje fra sett 7180

Ellers er jo nesten hele førsterekken på bilde 3 fra Harry Potter.

Ja, er egentlig klar over det, og før jeg la dem ut så var de i hodet mitt også registrert som “kliss like HP-figurer, de trenger jeg jo ikke legge ut”. Så oppdaget jeg plutselig at det var en del forskjeller, og bestemte meg for å legge dem ut…og da ble det alle sammen.

Tenkte også samtidig at når jeg først var i gang, kunne jeg like greit dokumentere alle jeg finner…så dette arket ble derfor kanskje litt kjedeligere. :confused:
Har noen til klar, men ikke nok til å fylle hele arket, så venter med de til jeg har fått sortert mer.