Her er det noe som skurrer!

Hvor har han fått de gule glassene fra? Trodde de panelene ikke kom i transyellow? Hvis så var så trenger ca 1000 stykk :mrgreen:

https://www.flickr.com/photos/shadow020498/23006592672/in/album-72157661218996945/

Eller så må jeg ta av meg hatten for den rombasen der. Her var det masse inspirasjon… Bare klossene og plassen som mangler for min del…

Kul den men litt rart med de trans gule vinduer.

Og dere er sikker på at det ikke er bare en gjennomsiktig gul folie som ligger over vinduene?

Jeg spurte, det er brukt gul markeringstusj.

Ja det oppklarer jo saken, men ser ikke for meg at det ser bra ut på nært hold. Men det må prøves i hvertfall :slight_smile:

Enkel og grei løsning. Var jo tydelig at det var noe triksing inne i bildet. Klossen fantes jo ikke da trans-yellow var på “mote”

Da vet man hva man skal gjøre hvis man trenger store vinduer :slight_smile:

Kjøpte 100stk av de panelene i transclear ifjor på bulken…så trenger jeg bare en tusj :mrgreen:

Men hvem vet hva som kommer, kanskje de dukker opp i trans yellow i fremtiden. Leste på et forum her om dagen fra 2011 da det var en som hadde farget canopyen fra UCS X-wing i transyellow. Og nå finnes den jo i den fargen på Bennys Spaceship Spaceship Spaceship! :slight_smile:

Denne løsningen er kanskje veien å gå for en annen kloss jeg hadde lyst å bruke, men finnes ikke i trans-yellow men i clear.

ville tro at man trenger alkoholblekkpenn for å få det til? Kan anbefale Copics eller Promarker. Det sitter bra nok til at det ikke går av uten endel gris, men så smitter det heller ikke av noe særlig når det skal på utstilling, da.

Jeg ville nok testet Color Gel.
Mest fordi jeg ikke har lyst til å ødelegge elementer.

Men her må man nok finne den riktige fargenyansen før man legger ett lag på klossen.