Hei

Akkurat “slompet” borti forumet. Er jo genialt med legoforum.
Jeg er 3 barnsmor på 30 år… elsker lego. Men jeg er vel ikke såååå gira at jeg bygger gigantiske greier. Å drar på utstillinger, men blir vel nesten vel så glad som sønnen når han får lego i bursdagsgaver Very Happy Vi har nå vel 12 kg lego. En del sett fra 70-80 tallet og mest fra de siste årene.
Nå klør det i fingrene mine etter å bygge opp de setta han har, å sette de på hyller… .Smile
Flere damer her?

Velkommen skal du være! Wink
Det er jo en hel drøss med folk som kommer ut av sine “Dark Ages” for tida! Shocked
Hvilke tema liker du best? (f.eks. By, Rom, Borg osv.)
Eneste damen jeg kjenner til er Anne Jorunn aka “aj-ml”. (skrev jeg det rett? Razz )

Hei og velkommen!

Emja wrote:
Akkurat "slompet" borti forumet. Er jo genialt med legoforum. Jeg er 3 barnsmor på 30 år... elsker lego. Men jeg er vel ikke såååå gira at jeg bygger gigantiske greier. Det er ikke gigantiske greier som er poenget, se f.eks her, ett av mine favoritt-gallerier (tror det også er en dame som står bak).
Emja skrev:
Å drar på utstillinger, men blir vel nesten vel så glad som sønnen når han får lego i bursdagsgaver Very Happy Vi har nå vel 12 kg lego. En del sett fra 70-80 tallet og mest fra de siste årene. Nå klør det i fingrene mine etter å bygge opp de setta han har, å sette de på hyller... .Smile Flere damer her? Som UniqueBuilder sa, aj-ml (og ms.Gibson, men det er lenge siden hun sa noe).

Daws, I drenge og pigeR!
Ja, Legoland er en mannsdominert politistat. Iflge mine tellinger av legomannan, men da teller æ kun skjegg som maskulin. Egentlig er vel de fleste brannmenn, kosmonauter og sjørøvere med vanlig smilefjes også mannlige.
Men det æ skulle si var at Jojo er en mann*. Det galleriet som Matijar viste til. Og han bygger stort, iblant.
IKKJE sett lego på hyller! Kun i støvtette glassvitrineskap.
Æ blåste litt støv i forrige uke og lå nede med feber og snørr og greier i flere dager etterpå.
Forøvrig synes æ den reklamen for disse hjul er malplasser ti et legoforum. SLik heter jo en spansk tyvkopi av klossene.
Apropos: STøv. SOm vi alle? vet, er støvsugeren Legoens verste fiende. Da hjelper kun tre ting: la det støve ned, gjennomgå støvsugerposene, eller tar en damestrømpe rundt tuten (støvsugertuten altså), slik at kun de allerminste ting slipper inn.
Men pkt 1 og 2 får da de omtalte følger. hatsjoo!
*Vil DU at æ formidler kontakt?
Hilsen
Michael

hei jeg også er 30år og to barnsmor. velkommen hit

velkommen! Smile