Hei og hopp

Tenkte bare jeg skulle rope et lite “hei” Smile
Bor i Trondheim og har vel hatt “LEGO samlemani” hele livet. Ikke vært den store “byggeren” de siste 10-12 årene, det var det med tia da…
Har et prosjekt nå i jula, som jeg kjenner kan bli ganske tøft, og det er å gå igjennom alle settene og finne ut hvilke jeg må demontere…snufs…
Har hatt alle settene mine bygd opp de siste årene. Noen har stått i glassmonter, mens resten har stått i skap og esker. Men plassen tilsier at jeg må demontere en god del av de. Ulempen er å velge ut hvilke, og fordelen er at jeg da får bedre plass til å lagre klosser som på en lett måte kan tas fram og brukes til bygging;)
Visste ikke at Brikkelauget eksisterte, men nå når jeg snubla over det har jeg brukt non timer på å trokle forumet;) Mektig imponert over det mange her har bygd - og misunnelig på at enkelte faktisk har plass til å ha små byer etc oppbygd:(
Får begynne lobbyvirksomheten mot fruen så jeg får dra til Oslo i mai;)

Hei
Velkommen hit til forumet!
Får håpe du finner tid til å bygge litt også Smile

Hei, og velkommen hit.
Godt å se at det er flere som sliter med det samme som meg. Jeg er også midt i opprydning og sortering av gamle original-modeller. Noe må lagres i kjellerboden, noe blir fordelt i løsdel-eskene, og noe havner vel på qxl. Det er morsommere å bygge egne modeller, og jeg prioriterer å bruke klosser og resursjer til det.
Det gjelder å stille godt forberedt i mai. Håper vi sees da.

sry…ikke helt sikker på hva jeg rota med her…editerte vekk innholdet som ble litt…eeeh…merkelig…

sry

sry:s

Javel…

Hei Luza! Og velkommen hit Smile
Kult nick btw Smile

Velkommen hit til forumet Luza.