Hei, jeg er ny her

Hei jeg er en 14 år legoentusiast fra Drammen, bruker å bygge i sommerferiene og litt utenom, men når jeg går ut av skolen aka ut av mine delvis “dark ages” (litt bygging må det vel bli). Jeg har nok desverre vokst opp med KK1 og 2, Life on Mars og Bionicle osv. men skulle ønske det var forestmen, crusaders og ice planet 2002 osv. derfor er jeg ekstra gal på å skaffe gammel lego (helst castle) innen Norge. er nok litt for utålmodig til å vente fra USA osv. har gjort det 2-3 ganger, men det er litt kjipt, så innenlands er det garantert beste. :slight_smile:

Velkommen :slight_smile:
Det er bra å ha en ny castle bygger her, jeg var omtrent den eneste som bygget castle før.
Har du bilder av hva du har bygd så langt?

Jeg må vel si hallo Troll. Glad for at du endelig ble medlem! :slight_smile: Får håpe det bringer deg lykke osv…
Og jeg vokste også opp med KK1 osv. siden jeg er bare 15år personlig…

Velkommen hit til oss =)
Ser ut til å være en del fra Buskerud nå =)
Hva slags Lego er KK 1 og 2?
Har jo selv vokst opp med disse som blir nevnt her men den forkostelsen er jeg jaggu ikke sikker jeg har hørt før.

Har forresten bygd min 2 castle sett gjennom livet for ett par timer siden =p har en til ståens på hyllen men den må vente til jeg er tilbake fra danmark. da begynner nemlig planlegging av hva som skal bygges og tas med til danmark i høst på family weekend =)

Ellers må dere ha en fortreffelig god sommer =)

Det er lego linjene Knights kingdom 1 og 2.
Knights kingdom 1 var ei bra linje men så kom Knights kingdom to med de godteri farga figurene og herpa alt. :wink:
Du kommer sannsynlighvis til å huske KK2 med Jayko, danju Vladek mathias osv…

Markus.

takk for alle velkommener :slight_smile:

har ikke lagringsplass til det jeg bygger, så må putte det tilbake i kasser. men kan ta bilder av ting jeg lager fra nå av, før jeg putter dem i kasser.

Hei, Troll! :slight_smile:

Jeg driver mest med City, men har hatt noen borgsett gjennom tidene … men de klarte seg ikke så lenge, før den moderne tid kom å slukte borgene og gjorde dem om til deler for nye hus. Ingenting klarer å stå imot fremtiden :wink: Er forresten også 14.