Hei folkens...

Jeg satt her på fredag etter noen øl, ( vet ikke om man kan si det ordet her inne Smile ) , å kikket på Lego com sine sider og likte veldig godt en Tow truck 8285 , og så hadde jeg en konto hos jetcarrier , hmm dette må jeg teste om går bra og ups så gikk det bra og jeg hadde bestillt for 1000 kr i lego med en motor og liknende, kona vet ingenting enda så den sjauen får vi ta når det kommer Wink , men kjenne faktisk at det kribler litt i Lego fingrene så nå gleder jeg meg meget til den kommer.
Så lette jeg etter likesinnede og så kom jeg over deres side som virket å være midt i blinken, jeg er ikke så hypervant enda men jeg ser nok for meg at Tecnic og siden prøve mindstorms får se, jeg kommer til å kjøpe nye sett og sette sammen.
Jeg er 40år ung til sinns og bor i Haugesund, gift og 2 unger så noen treff alene i Oslo hadde jo vært fint Smile eller en langweekend i europa på Lego messe kan jo glatt forsvares i en familieøkonomi. Jeg sier bare til kona, vil du jeg skal bruke 1500kr ute på by`n en helg eller kjøpe lego og du vet også hvor jeg er… tipper det svaret går den veien jeg vil hehe.
Hyggelig å treffe dere .
Mvh
Lordjanus
“ I have strong feelings about gun control. If there’s a gun around, I want to be controlling it.”

Velkommen skal du være.
Hva jeg synes er morsomt er at du, bare med dette ene første innlegget ditt, har tilført noe nytt som vi kan bruke. Selv visste jeg ikke om JetCarrier, men jeg kan tenke meg at det er interresant for flere av medlemmene her.
Du visste at neste LEGO World-messe er planlagt til Oslo, og at vi er invitert? Ellers er det jo veldig snart utstilling/internasjonalt AFOL-treff Skærbek. Slik som det ser ut nå så ser det dårlig ut for min del, studier, deadlines og ikke minst verkstedsregninger på bilen spenner ben for meg.
Ellers er det jo alltids klubbmøter sånn en gang i blant. De er i hvert fall for meg langt lettere å møte opp på.
Om det er noe du lurer på, bare spør! Vi holder ikke tilbake med hjelpende hender.