Happyhour

Handler du fra bricklinksjappa mi, får du 10% rabatt på frakt for hver 50-lapp du handler for. Dvs, 250 kroner gir halv pris på frakt og 500 kroner gir gratis frakt. Gjelder 24 timer fra NUH!
(dvs til klokken 16:00 søndag 26. august)

Link til bricklinksjappa mi: http://www.bricklink.com/store.asp?p=Hubajuba

Lite spørsmål, når det står “bank transfer”, betyr det nettbank? Må man betale kontant eller blir det postoppkrav / faktura i postpakken? Opplevde at bankkortet mitt ble sperret av uviss grunn sist jeg kjøpte noe over nett, hadde vært fint med litt info.

Selv om det ikke er jeg som er selger her, tar jeg meg friheten å svare på hva bank transfer er…det er å betale fra konto til konto (og de fleste har jo nettbank for å betale regninger eller overføre penger ja). Vanlig praksis på BrickLink er å overføre penger til selger, når selgeren ser at han/hun har fått pengene sendes varene.

Det morty sier:)

Jeg kan også ta imot betaling via paypal, men foretrekker absolutt via konto fra norske kjøpere. Skriv kommentar i bestillingen om det er noe du er usikker på, så finner vi en ok løsning så du får brikkene og jeg pengene:p

Morty (og flere) vet forøvrig hvor jeg bor, så leverer jeg ikke brikkene får du sende han med balltre hjem til meg;)

Fram til klokken 20:00 fredag 15. februar gjelder følgende tilbud hos SmallBricks på Bricklink
For hver femtilapp over 300 kroner får du 10% i avslag på frakt. Dvs, handler du for 600,- får du 60% i avslag på frakt og handler du for over 800,- får du gratis frakt.

Betaling skjer via bankkonto. Har du en del positiv score på Bricklink sendes brikkene mandag, hvis ikke går de når betaling er på min konto. Alternativt kan du betale via Paypal, men dette koster 3% ekstra.

Brikkelaugets medlemmer får også 10% på hele ordren - husk å skriv om du er medlem!