Hallowean 2013 "Typisk norsk"

Det eldre ekteparet sitter hjemme i leiligheten sin i en storby i Norge. De har vært på butikken og handlet inn smågodt og poser. Gotteriet er fordelt ned i posene og nå venter de på at det skal ringe på døren… Ups - der ringer det… De kommer seg opp av godstolen foran tv`n og rusler bort til døren og åpner… Der står de…3 små unger, utkledd med maske, klær og kappe…og prøver å se skumle ut. De har også tatt med seg Mr “Greenface” og han er litt spesiell…
De er jo litt skjønne da…og vi rekker frem en pose til de. De takker høftlig og løper videre til neste dør…
Lurer på om det kommer flere…

Opprett en gratis konto på Flickr.com og last bildet opp der, så kan vi hjelpe.

Kan du utdype litt hva du sliter med? De fleste av oss laster opp bilder til en konto på f.eks flickr eller andre bildedjelingstjenester, og så bare linker inn bildene her med [ img ]-tagen. Hva prøver du å gjøre?

Har tatt bilde med kamera, satt inn minnebrikken i pc`n og prøver “å laste opp fil”…som jeg finner under det feltet jeg skriver tekst… Skjer ingenting… Er det kanskje ikke mulig å laste opp bilde direkte fra en minnebrikke? Må jeg lage en profil på “Flickr.com” og så legge inn en link fra bilde derfra?.. Ser jo flere klarer å legge inn bilde direkte i feltet. Hva gjør dere for å få det til?

Tror det er en begrensning på filstørrelse som gjør at store bilder fra kameraet ditt ikke kan lastes opp direkte til forumet. Vi andre laster opp til flickr eller lignende. [ img ] tagen gjør at bildene ser ut som om de ligger på forumet, mens de egentlig ligger på flickr.

OK, da har jeg klart å opprette en konto og lastet over bilde dit. Hva gjør jeg nå for å få det opp på denne siden?
Beklager å forstyrre dere en søndag kveld, men svar kun hvis noen har tid til å hjelpe :slight_smile:

Det går helt fint :slight_smile:
Det enkleste på flickr er å klikke på firkanten med en pil ut av nederst i høyre hjørne i det svarte området rundt et bilde, og så grabbe såkalt BBCode derfra. (Velg Grab the HTML/BBcode, velg en passende størrelse i drop-downen, huk av for BBcode, og kopier teksten i tekstfeltet og så bare lim rett inn her på forumet).

Hmm, bildet er lastet opp til Flickr.com, men klarer ikke få det overført hit innen tidsfristen. Jeg får satse på å komme sterkere tilbake neste konkurranse :frowning:(

Kan du legge ut en link til Flickr kontoen din? Vi skal nok klare å hjelpe deg i mål.

flickr.com/photos/108997255@ … /lightbox/

Lim inn denne i posten din for å vise bildet:

[img]http://farm3.staticflickr.com/2862/10911692955_0bf267986c_c.jpg[/img]

Tusen takk for hjelpen !!! :laughing: :laughing: :laughing:

Se der ja :slight_smile:

Kanon - akkurat slik halloween var for ungene, fra dør til dør på rekkehus var det mest effektive:p

Flott front på huset, mange fine detaljer, lamper og fargesammensetningen med grå, mørkegrå og mørk grønn var bra.

Steinar

Ja fin front, og ikke langt fra dør til dør :wink: Hva gjemmer seg bak neste dør?
Overaskelse?

Spooky med de tynne bena på den hvitkledde
Enig med kommentarene om fargekombinasjonene- Flott
Bård