Hakkebakkeskogen

I Danmark (i Byggepladen) er den en stor Torbjørn Egner fan (Helgi), han har sammen med andre dansker bla bygget Hakkebakkeskogen: byggepladen.dk/forum/forum_p … akkeskoven
Helgi planlegger å komme til Brikkelaugets event på Hamar i januar, for å få til en sammarbeid med medlemmer fra Brikkelauget til andre norske eventyr/fortellinger :slight_smile:

Artig :smiley:

Genialt! Takk for deling :slight_smile:

Høres gøy ut :slight_smile:

Morro

Utrolig kult! Burde nesten tatt med meg eldste dattera for å se på det her. Ho hadde vært helt henrykt over denne layouten.

Hadde vært morsomt å se noen bygge noen av de kjente Norske eventyrene i LEGO!

Verdensteateret her i Tromsø har noen flotte malerier på veggen i kinosalen som viser bilder fra kjente historier og eventyr. Når jeg laget Verdensteateret i LEGO ville jeg jo ha med de flotte maleriene i LEGO modellen også. Jeg gjorde 2 av de 10 maleriene. Var utrolig mye jobb å få de til i så liten skala så derfor laget jeg ikke resten. Men kunne vært morro å prøve på nytt nå som jeg har atskillig mer utvalg av deler å velge mellom.

I dette albumet kan dere se resten av maleriene i originalen: https://www.flickr.com/photos/f0nix/albums/72157616941286738/