Grensefestning.

Etter og ha jobbet her og der på MOCen i en fem seks år tenkte jeg at det var vel på tide og få postet den på nettet.

Hele greia har og vokst noe siden den var utstilt på PKH sist og jeg har allerede mistet kontrollen på faktisk størrelse, men jeg antar at den vil bli ca 176x176 studs når den siste 48x48 plata kommer på plass. Antallet klosser har jeg og totalt mistet kontrollen på, jeg kjøper bare inn mer klosser når jeg går tom. :stuck_out_tongue:

1 Cover image by J. H., on Flickr

Her er og et bilde fra PKH i 2016 som viser veksten bra (Takk til Petter for fint bilde :smiley: ).
WP_20160417_033 by Petter Lerdahl, on Flickr

Så stilig :smiley:
Gleder meg til å se inlive

Så kult! Veldig moro å få se såpass store og fine kreasjoner.

Flott modell. Håper virkelig jeg får mulighet til å beskue den i levende live :smiley:

Kuli :slight_smile:

Nice, har vokst mye! :astonished: :mrgreen:

Mye detaljer her. Me like!

Kjempetøft, CastleLord!

Stiller du opp med denne på årets PKH? =)

Hvilken grensefestning er dette, forresten?

For og svare på to i en smekk;

Denne kommer nok til PKH så lenge jeg får den inn i bilen og korona ikke dreper sjansene våre. :smiley:
Jeg var nemmelig dum nok til og ikke bygge kjernen av modellen modulær så den er kinkig og få presset inn i bilen.

Når det kommer til hvilken festning det er har jeg få til ingen svar. Den er ikke direkte basert på noen spesifikk festning, den største inspirasjonen kom fra hadrians mur i england og de forskjellige murene bygd av Sasanideriket samt den velkjente steinstripa i kina.

Ser i ettertid her og der at jeg kunne godt ha vurdert et mer fantasirikt navn da grensefestning muligens blir noe flatt. Jeg må vel fikse det opp en gang tenker jeg.