Greit å ønske seg LEGO til jul?

Får nok pakke inn motorisert bulldoser(8275) som jeg kjøpe til halv pris på brio leker og gi til meg selv …
Cool

Har vært å kjøpt to advents kalendere nå. #7979 og #7724 så da er jeg sikret å få iallefall litt LEGO på julaften Smile

Er nærmest daglig innom leketøybutikken hvor bestevenninna mi arbeider, står og henger ved LEGO’n. Kanskje best å slå til på noe som ikke koster for mye og som heller ikke er vanskelig å skjule, f.eks en byggeplate eller #5576. Bestevenninna mi anbefaler 50-årsettet med gullklossen (#5522) (og jeg skjønner hvorfor!), men det blir nok litt vel vanskelig å smugle med seg hjem en så diger eske uten at mutter’n reagerer…

I forfjor organiserte jeg selv julepresang til meg selv fra hele familien med Death star II, Sandcrawler og AT-ST bestilt fra USA.
I fjor organiserte kona mi at jeg fikk Ultimate Collectors Edition Millenium Falcon. Jeg ante ingenting og trodde den store pakken under treet var en reise koffert til noen andre eller noe. Men jeg forstod raskt hva det var når den ble dyttet bort til meg Very Happy

fu22y wrote:
I fjor organiserte kona mi at jeg fikk Ultimate Collectors Edition Millenium Falcon. Jeg ante ingenting og trodde den store pakken under treet var en reise koffert til noen andre eller noe. Men jeg forstod raskt hva det var når den ble dyttet bort til meg Very Happy
Hehehehe - utrolig kult:D

Noen som fikk det de ønsket seg?
Selv ønsker jeg meg ikke Lego til jul, men jeg fikk allikevel Very Happy (for første gang på ca 20 år)
Fikk 8145

Selvfølgelig fikk jeg det, kjøpte den jo selv.

Sniffanolia wrote:
Selvfølgelig fikk jeg det, kjøpte den jo selv.
Og hva var "den"?