Gode tilbud!

Masse fint nytt på Xtra Leker nå. Usikker på hvor lenge siden de nye settene kom i butikken. Er en stund siden jeg var på slike butikker.
Mye flott på tilbud også. Blant annet #7244 til 199kr, #7344 til 199kr og en god del andre sett også som har vært på tilbud en stund nå.
Var ett sett som jeg synes var litt morsomt: “7900 Heavy Loader” med kjempelange bru-elementer. Eller det var vel bare “strussene” eller hva de kalles. Ikke at jeg ser bruk for dem i min samling (enda). Men kan sikkert være morro å ha for dere som lager store byer med veier og jernbaner osv.

33% på all LEGO på Toys’r’us 1-3. juni.

torerik wrote:
33% på all LEGO på Toys'r'us 1-3. juni.
Da møtes vi der torsdag kl. 10.01, selv om det ikke er like bra som 50%? aj-ml
aj-ml wrote:
Da møtes vi der torsdag kl. 10.01, selv om det ikke er like bra som 50%?
Erfaring med at godbitene forsvinner? Er jo konstant 50% på Smart Club, men utvalget er heller labert..
torerik wrote:
aj-ml wrote:
Da møtes vi der torsdag kl. 10.01, selv om det ikke er like bra som 50%?
Erfaring med at godbitene forsvinner? Er jo konstant 50% på Smart Club, men utvalget er heller labert..
I Trondheim må jeg ta på meg mye av skylda for at det er litt utplukka på basisklosseboksene i allefall Wink Men seriøst: nei, jeg tror ikke alt forsvinner, men plater og skinner har gått etter de to gangene det var 50%, og da kan jeg like godt sjekke på vei til jobb, ikke på vei hjem... Forøvrig: ta med egen katalog hvis dere skal sjekke opp pris, T'r'U har egen prisløs katalog i butikken! aj-ml
aj-ml wrote:
Forøvrig: ta med egen katalog hvis dere skal sjekke opp pris, T'r'U har egen prisløs katalog i butikken!
Hvor mange ganger har man ikke stått foran et produkt i en butikk og ønsket seg Peeron i lommeformat Rolling Eyes

Anonymous wrote:
aj-ml wrote:
Forøvrig: ta med egen katalog hvis dere skal sjekke opp pris, T’r’U har egen prisløs katalog i butikken!

Hvor mange ganger har man ikke stått foran et produkt i en butikk og ønsket seg Peeron i lommeformat Rolling Eyes

Litt off-topic dette kansje, men jeg har med meg Peeron.com i lommeformat når jeg går i butikkene: det kalles Opera-mini Smile
Om du har en mobiltelefon som støtter java så kan du gå til http://www.opera.no/mini og laste ned Opera-mini gratis til din mobiltelefon. Det er en Web-browser som fungerer helt fantastisk på min Nokia 6230i mobiltelefon iallefall._________________Hilsen
Øyvind Steinnes

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid.

Genialt, Øyvind. Har du forsøkt å lese Set Inventory på Peeron med den? Fungerer det? Aldri brukt webbrowser på noe så smått som en mobiltelefon, ser for meg at det blir veldig mye scrolling…

aj-ml wrote:
Forøvrig: ta med egen katalog hvis dere skal sjekke opp pris, T'r'U har egen prisløs katalog i butikken!
Etter et besøk hos TRU i dag kan jeg ikke annet enn å slutte meg helhjertet til denne anbefalingen: De hadde 6211 Imperial Star Destroyer (lekesettet, ikke Collector's series) til 1399, mens veiledende fra LEGO er 1099 Rolling Eyes Da sparer man kun omkring 15% på veiledende pris. Er denne skyhøye prisingen praksis hos TRU, eller var dette et spesialtilfelle?

Det var da litt rart. Prisene hos T’r’U er som regel mindre enn de veiledende, så vidt jeg husker.

Var innom Farmandstredet i Tønsberg i dag. Det var nyåpning av ny lekebutikk der i går (BR-leker). De hadde tydeligvis hatt halv pris på nesten hele legokolleksjonen sin for hyllene var tomme. Crying or Very sad Det som stod igjen nå var stort sett Bionicle til halv pris, samt Brannstasjon 7240. De hadde en del av 7240 igjen, så det skal vel være mulig å sikre seg den hvis det er interessant. I tillegg var det noen få plater av 7280 (vei og veikryss).
Fikk sikret meg Brannstasjonen og Sykehuset 7892 samt en del veipakker. Både 7280 og 7281 Very Happy
Jeg har ingen erfaring med denne leketøyskjeden fra før, men håper på flere gode tilbud fremover.
Tenkte meg en tur til Tjølling i løpet av helga også. Spent på å se hva som finnes der. Wink

andy16806 wrote:
Tenkte meg en tur til Tjølling i løpet av helga også. Spent på å se hva som finnes der. Wink
Om du vil kjøpe noe er utvalget litt dårlig (og ikke akkurat billig). Om du vil se noe, så er det litt bedre (hint: vi stiller ut Wink). I dag har det vært ganske mange folk og de var veldig interesserte i modellene våre! Vi får se hva Østlandsposten-dama kommer til å skrive Wink

BR har 6112 til 199,-

…og Obs! har visst noe de kaller 6116 til 139. Finner ikke settet hverken på Peeron, Lugnet, Bricksett eller LEGO.com, men det ser ut som en nedskalert utgave av 6112, med 600 fremfor 1000 deler.
6112 med 1000 deler for 199 hos BR: 0,199 pr del.
6116 med 600 deler for 139 hos Obs!: 0,232 pr del.

Smart Club har 8285 Tow Truck til 699.

torerik wrote:
Smart Club har 8285 Tow Truck til 699.
Hvilken SmartClub? I Oslo har de ikke 8285 i det hele tatt... og så vidt jeg skjønte har de den ikke i Trondheim heller.

Vet ikke, det stod i avisa som så vidt jeg har skjønt gjelder alle butikkene…

Er det noen som vet om noe tilbud på NXT.Har et prosj. jeg holder i robolab 2.9 / labview.
Idea

Bjørn wrote:
Er det noen som vet om noe tilbud på NXT.
Tilbud og tilbud... Jeg tar kr 2.499,- + 89,- i frakt.

6116 med 600 basisbrikker til 99,- på Obs!. Skulle vel bli temmelig nøyaktig 0,165 pr brikke.