Gode tilbud!

Proshop har [setimg]76389[/setimg] [set]76389[/set] på tilbud til 1.049,-
proshop.no/LEGO/LEGO-Harry- … rt/2942439
(Er vel mer enn 40% under RRP)

Bra weekend-tilbud på Lekekassen!
https://lekekassen.no/weekendkupp-oktober/lego
[setimg]76393[/setimg] [set]76393[/set] til 1.100,- er det laveste jeg har sett på det settet

De har også en bra pris på LEGOsettet med aller flest brikker:
[setimg]31203[/setimg] [set]31203[/set] til kun 1.900,-

Instabuys begge to! :smiley:

(Noen som vet hvorfor set-beskrivelsen ikke dukker opp…?)

[attachment=0]42BC8A40-BCC2-4998-97C9-1501BEE9EA75.png[/attachment]
Ringo - 10275 Elf Club House 999kr (Veil. 1199kr)
Så tilbudet i Kongsberg, hun i kassa sa det er kjeden som bestemmer hva og når ting er på tilbud. Så regner med at det gjelder alle Ringo butikker.

City og Friends er 40% på Obs denne uka om noen trenger julegaver til seg selv eller andre :wink:

Vært elendig med tilbud på Lego generelt synes jeg etter at TRU gikk konk og spesielt etter pandemien starta :confused:

Tydeligvis for lite konkurranse og gode tider i Lego salgsavdelingene rundt omkring så 40% er uvanlig nå om dagen…

Ringo har 20% på klikk og hent også. Ikke all verden, men kan jo gjøre et brukbart kjøp på D2C sett som er sjelden på tilbud kanskje (får håpe klikk og hent fungerer bedre enn når de innførte det i sommer) :neutral_face:

Extra Leker har [set]10283 [/set] [setimg]10283[/setimg] til 1799,- og har fått inn et nytt parti.

50% på Julekalender LEGO® Harry Potter™ (76390)
cdon.no/leker/julekalender-lego … -p82682947

OBS selger nå ut Bandmates (serie 1) for kun 17,70 stk! :open_mouth:
Løp og tøm! :laughing:

Extra-leker med tilbud på 42131 til kr 3.219,-. Samt extra dots-series 1-6(?) Kr 10,- og diverse bracelets-pk til 20kr stk.

Prisene ser bra ut ifht bricklink, gi gjerne en tilbakemelding på om jeg burde “hamstre” litt/alt(:grin:) eller ikke, da jeg er helt fersk!

Mvh totalt “noob”, men “nyfrelst” lego-entusiast!

Obs rydder plass i hyllene til sommerens nyheter og selger ut en god del sett til 40% avslag, de selger også ut enkelte sett som kom i januar ser det ut til :wink:
Jeg har bare sjekka min lokale Obs, men ser ut til å være det samme på nettsiden så antar det gjelder alle, men at utvalget vil variere etter hva de skal kvitte seg med…

Kan nevne som et eksempel 60302: Wildlife Rescue Operation til 699kr om noen er på jakt etter flere elefanter :sunglasses:

1 Like

Proshop har bursdagssalg, med div Lego på tilbud, var bla et par nye HP til nærmere halv pris så kan være verdt å ta en titt :money_mouth_face:

Veldig gode tilbud på endel sett hos Proshop nå!
Kampanjeperiode 29/8-11/9 men med begrensede antall.

11 forskjellige sett med knallpris på Lekekassens 9-års jubileum. :slightly_smiling_face:

Smartstore classic til 40% hos Coop Obs nå.

Kun 1392,-!!

40% på Lego hos Lekebutikken på Kløfta i morgen.

De legger dessverre ned butikken🙁 siste levering med Lego var før sommeren.

https://m.facebook.com/lekebutikkenklofta

50% på endel Friends-sett hos Extra-Leker. Glissent på nettbutikken nå, men kan jo kanskje finne noe i butikk…?

(De som ikke har teatret til MuppetShow-MODing bør slå til nå :wink: )

Noen “Black Week/Black Friday” tilbud:

Lekekassen:
Lekekassen Lego Black november

ProShp:
Proshp tilbud LEGO

Extra leker:
Extra leker Black Friday

LEGO sin nettside med Black Friday tilbud :slight_smile:

Lego.com har 75% rabatt på 3 stk 50kr kuponger.

Concorde til 1499 hos coolshop for de som godtar ødelagt boks.