Gode tilbud - diskusjonstråden

Diskusjonstråden for gode tilbud så ikke de gode tilbudene flyter bort :slight_smile:
For gode tillbud klikk her

Ja, det kan du. Jeg ringte og sa med mitt søteste telefonsmil at jeg så veeeeldig gjerne ville ha bricktober sett når jeg kjøpte lego. De vil BARE gi ut dersom du handler for 600,-, men gir pr 600,-. Altså i mitt tilfelle, når jeg kjøpte 42009 mobilkran, så får jeg da 2 sett. De gir sett på hva jeg faktisk kjøper for (rabatt pris), ikke på førpris.

Det skal påpekes at jeg foreløpig ikke faktisk har fått bekreftet at jeg fikk dem, men de sa nå det på telefon. Og ba meg velge, så de har nok alle inne.

Hva er det som tyder på dette? Får ikke opp noe om rabatt på rabatt.

De har fikset det nå, tidligere fikk man ekstra 25% rabatt når man puttet i handlevognen.

Ser ut som min ordre gikk gjennom med rabatt på rabatt dog… :astonished: :smiley:

LEGO TECHNIC 42030 fjernstyrt Volvo L350F hjullaster står til kr 1599,- det blir 1199,.- med 25 % rabatt på
toys us.Prøvde å kjøpe den i natt men utsolgt fra hoved lager.
Har kjøpt simson huset + togsett 60051.
Sett 60051 var allerde satt ned med kr 200,- til 899,- fikk da -25% på det
togsettet.Henter varene jeg har bestilt på nettet i butikken på alnabru i oslo.
:smiley:

Min også! Vurderer om jeg på toppen da skal ringe og tigge Bricktober-sett…

Jupp, det gikk bra, fikk tre sett!

Hmm. jeg handlet en del på Toys R Us idag (fysisk butikk, Lagunen i Bergen) og tenkte ikke på dette med Bricktober-settene. Betyr det at jeg kan sende inn kvittering til TRU kundeservice og “tigge” Bricktober-sett og få disse tilsendt? Eller må jeg til butikken?

Ring og hør på 800 57 020, var ikke noe kø, og hyggelig betjening (hvilket jeg ikke hadde forventet å en slik dag).

I går var nesten ingenting utsolgt fra toysrus.no men utpå dagen i dag ble det jammen glissent. Mange som har fått rabatt på rabatt :slight_smile:
Selv har jeg kjøpt mitt 5. Grand Emporium og min andre Palace Cinema, begge til 25%. Jeg fikk to bricktobersett for GE.

Det var min fru som bestilte PC fra toysrus.no da de ikke hadde fler i fysisk butikk (Åsane). Hun fikk ikke bricktobersett? Kan jeg gjøre krav på et i min fysiske butikk med henvisning til kvitteringen tror dere?

Jeg var på Toys r Us på Alna ved 17:30-tiden. Da var kjøpte jeg den siste esken med Palace Cinema. De hadde også Pets igjen på lageret, men ingen av de andre modulhusene.

Ja, det kan du. Send en mail til kundeservice@toys.no og henvis til bestillingsnummeret (det var fra nett hun har kjøpt, ikke sant?) og skriv hvilket Brictober-sett du ønsker. Jeg ringte i dag og spurte, og da sa hun vennlige at det var slik jeg skulle gjøre det. Klarte ikke å holde meg resten av kvelden heller, så nå handlet jeg et 60052 også tillegg til CP tidligere i dag. 60052 fikk jeg rabatt på rabatt, så den kom på 973,50. Med CP til 974,25 ble totalen i dag 1947,75, og derfor skrev jeg en mail til og spurte om jeg totalt kan få 3 Brictobersett… Det blir moro å se om de godtar forespørselen min. Jeg gjetter på at den går gjennom.

Jau, da har jeg sendt en e-post til kundeservice så får vi se om det blir noen Bricktober moro på meg også.

Med dagens bestilling og Simpsons hus tidligere i måneden så er jeg oppe i 3800,- hos ToysRUs denne måneden, så det er jo et håp. :blush:

Akkurat dette med månedstotalen som er utfordringen når det gjelder lego. Ikke helt sunt å drive med slik klosseinvestment…

Grr… dere har kjøpt alle #60052 så det var “ikke på lager” når jeg nå først fikk rotet meg til for å bestille nå :astonished: Jaja… kommer vel på tilbud igjen.

Vil gjerne takke for dette tipset! Jeg har vært i min lokale Brio-butikk 3 dager på rad nå, og så langt har jeg endt opp med 3 pakker veiplater, 2 collectible-figurer, 4 polybag-sett (Friends/princess) og en refleks for 120,-! Dette er da fordelt utover de tre mobilene i husstanden. Juniorbyggerne får småsettene og jeg hamstrer veier og byggeplater til en billig penge. Det føles nesten uærlig å utnytte dette tilbudet helt frem til jul…! :unamused:

Fikk svar fra ToysRUs kundeservice i dag, og ble lovet Bricktober-settene. Nice! :astonished:

Vet man at de deler ut disse helt til jul!? Regnet med det kanskje var slutt i overgangen til ny måned eller noe. Håper det fortsetter, da, det har jo ikke vært småtteri det her… Eller jo, egentlig småtteri, men masse masse av det!

Jeg sendte dem mail i går, har ikke hørt noe, men da regner jeg med det går i orden for meg og…
Takket være Bondens eminente tips!

Hvordan er prisene på Lego Stores (i dette tilfellet København) i forhold til S@H / veiledende priser?
Måtte visst ta ut noen feriedager for å komme under grensa for hva som kan overføres til neste år, så da ble det en dagstur til Køben i neste uke…