God Jul !

God jul og godt nyttår kjære brikkevenner!
Håper alle får pakker som rasler og senke skuldrene noen dager med byggekos :slight_smile:

Slenger meg på med ønske om en flott jul til alle! :smiley:

Jeg kommer til å bruke romjulen på å sette sammen alle mine Winter Village set ++ til et vinterdiorama. Planen var å bruke desember, men stort arbeidspress og sykdom på slutten satte en stopper for det… men settene er ihvertfall bygget, så nå er det bare å hente fram baseplatene og alle hvite brikker jeg kan finne! Dette blir en ny utfordring… :slight_smile:

God jul! Håper alle har en strålende jul!

Jeg skal gi Lego til samboeren og har selv fortsatt ikke bygget min UCS Slave I som jeg kjøpte i Oktober pga flytting. Så ser for meg litt tandembygging i morgen :slight_smile:

God jul gode klossevenner. I år ønsker jeg med bedre vett slik at en gammel mann kan huske på å melde seg på Legobulken til neste år… men ingen sure miner, da kan jeg jo bruke de sparte pengene på det til å kjøpe Lego sett istedenfor…

Hilsen Steinar Forberg

God jul alle sammen. Jeg har hjulpet kona å finne julegave til meg i år, siden hun gruer seg til jeg skal åpne det hun har kjøpt sjøl. Jeg har gitt uttrykk for store forventninger, og hun har fortvilet prøvd å realitetsorientere meg om at det er ikke noe særlig det hun har kjøpt. Noe som selvfølgelig har gitt meg enda større forhåpninger - for offisielt er jeg helt sikker på at hun lurer meg ved å si at det ikke er noe spesielt, men egentlig har kjøpt akkurat det Legosettet jeg ønsker meg.
Gleder meg til å se lettelsen i øya hennes etter at hun har fått en dyr, flott gave fra meg og jeg åpner Julenissens slede fra henne - hun vet det jo ikke enda. Gjett om jeg skal bli overrasket og takknemlig! Hun bruker nemlig aldri penger på Lego og har ikke særlig forståelse for den hobbyen…

Riktig God Jul alle sammen.
Tror nok det ikke blir så mange skranglende pakker under treet. Men vet om en som kanskje kan finne på noe sprell.
Hvis ikke får jeg bygge opp noe av det jeg har her hjemme.
Juletoget og Karusellen har inntatt plassen for årets jule utstilling hos meg. :slight_smile:

God jul. En som får seg et Disney slott her så det skal bli spennende å se :slight_smile:

God jul alle i lauget :smiley: . Har ei på sju som fikk Disneyslottet i julegave…øya holdt på å falle ut når hun åpna pakken… “Oi dette vil ta minst TO timer å bygge.” …artig med tidsforståelsen til unger…
Fikk ikke noe Lego, men har nok greier å bygge uansett …regner med jeg må være supervisor på disneyslottet uansett

God jul :slight_smile: Jeg fikk faktisk lego til jul i år, for første gang siden jeg var barn, noe som begynner å bli sørgelig lenge siden. En MOC bygd av min yngste niese. Hyggelig å se at den yngre generasjonen kommer etter :slight_smile:

Samme her. Hadde ikke fått kjøpt Brick Bank ennå, så da passet det fint å ønske seg den hos kona siden hun uansett sliter med å finne på noe til meg hvert år. Så da ble vi begge fornøyde :smiley: Forøvrig nok en fantastisk modulær bygning med mange fiffige løsninger.

God jul alle sammen. Fikk Lego til jul av svigermor og samboer. Bare jeg får laget litt mere hylleplass skal det bygges :smiley:

Godt nyttår til alle sammen. Er godt i gang med bidraget til siste konkurranse, og har seriøse planer om få deltatt i alle fall delvis på PKH. Kan vel ikke bli bedre LEGO-år enn det :smiley: