god jul!

Ønsker alle klossete venner en riktig God Jul :smiley:

God jul til alle sammen, Ikveld skal begge guttene få hele serien med Minecraftlegoen! :smiley:

God Jul til alle sammen :smiley:

Blir nok ikke så mye Lego under treet her, enn det som har kommet andre steds fra.
Det har vært ett år med mye spennende på Lego fronten som PKH og andre eventer, og som første års lauget medlem.

God Jul alle jeg kjenner her !.
Skal bygge opp [set]10242[/set] sendt i kveld det
blir nok lego bygging nede på sørlandet.
Jule settene 40106 og 40107 er allerde
bygd opp.
:smiley:

God jul alle sammen. Det har også vært et spennende år for meg som førsteårs laugmedlem:) Håper jeg kommer meg på PKH i april, det hadde vært stas. Ellers så kom nissen med litt Friends-lego og så blir det et par sett under treet også :mrgreen:

Kjell-Arne

Ønsker alle LEGO-entusiaster en god jul :smiley: Har akkurat meldt meg inn på forumet etter å ha vært i dvale i 15+ år. Etter jeg fikk to gutter har interessen naturlig nok våknet og unnskyldningen for å kjøpe LEGO igjen har jeg endelig fått :smiley:

Størstemann fikk syv sett i går. Blant annet 60004, 60003, 60059 og 60055.

Jeg fikk 71006 (som skal bygges i kveld) og 10243 av frua. Av Julenissen fikk jeg 7939, 60051 og 10218 :smiley:

Velkommen til oss!
Ja da har du nok å bygge på i jula :wink:

Da har du nok å bygge der igjennom romjulen MrCradock :smiley:

Da gjestene var gått julaften kastet jeg meg selv over [set]10245[/set], som jeg egentlig hadde planlagt bygget før jul som den årlige juleutstillingen i kroken.
Ble delt over 2 dager grunnet andre planer.