God Jul og Godt Nytt år!

God Jul alle sammen.
Håper dere alle får harde pakker med plastikk deler som er stemplet LEGO på i julegave Wink
Er det noe spesielt dere ønsker dere? Eller er dere fornøyd bare det blir noe LEGO? Kansje tilogmed noen som IKKE ønsker seg LEGO?
Selv har jeg ikke fått LEGO i julegave på minst 20 år (annet enn det jeg har kjøpt til meg selv), men håper på at det skal snu seg i år…
Kommer nok til å stikke litt innom her i romjula også og jeg har ferie frem til 6.januar så jeg får mye tid til å bygge med LEGO iallefall.

God jul! Jeg ønsker meg ikke lego Wink

Hei og god jul!
Håper dere får ønskene deres oppfylt! Jeg ønsker meg heller ikke Lego til jul (for det får jeg så ofte ellers… Wink

hei og god jul herfra også ,sikker lego iunder treet (kjøp selv)

God jul og godt nytt år alle sammen!
Jeg ønsker meg forsåvidt lego hele tida, men mangel-lista er såpass spesifisert, og stort sett bestående av løs-deler, så jeg foretrekker å kjøpe legoen sjøl, slik at jeg vet at jeg får det jeg trenger. Gjerne for de pengene jeg sparer på å få andre ting jeg trenger til jul Smile

God jul til dere alle sammen. Smile
Jeg ønsker meg LEGO til jul. Masse LEGO. Er ikke så redd for å få noe jeg har allerede, siden man tross alt kan sette sammen klossene etter eget ønske.
Men jeg trenger, og tror nok jeg får ullsokker…
varg

Jeg vil heller ha ullsokker enn lego.

God jul alle sammen! Very Happy
Jeg ønsker meg en kjøper til den gamle leiligheten min. Rolling Eyes

God jul! Very Happy Da er det bare å få på seg klær og dra ut å kjøpe “julegaven”, den ene, så konen blir fornøyd. Wink Akkurat nå kjenner jeg at jeg angrer litt på at jeg ikke har ordnet det før Confused

Deilig å se alt kaoset utenfor butikker på formiddagen i dag og vite at man er ferdig Wink

Hele poenget mitt med å handle på julaften er å slippe nettopp det. Jeg opplever at det nesten ikke er noen mennesker ute, ekspeditørene har sluppet ned skuldrene og de har tid til å hjelpe meg. Very Happy God jul!

Kanskje forskjell på butikker, parkeringene på matbutikkene her i området var i alle fall stappfulle sånn i 11-12-tiden på julaften Smile

Godt nyttår ja, ærede LEGOvenner Smile

På tide å vekke denne tråden igjen…
Ha en trivelig jul allesammen! Very Happy

Ha en riktig god jul, alle sammen! Very Happy Husk å kjøpe Dagbladet fredag i dag. Skulle være flere fra Brikkelauget der i dag! Cool

God Jul og Godt Nytt År!
Glemte helt å kjøpe dagbladet for i dag…
Men håper på at noen er snill å scanne inn å legge ut seinere? Wink

Fælt så mange som ikke klarte å huske å kjøpe blabla i dag da Laughing

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!
Og jeg kjøpte dagbladet i dag og det var en veldig bra artikkel som reklamerte for Brikkelauget og rart nok Classic-Castle.
Markus.

God jul og godt nytt år fra meg også!

Jeg vet jeg kommer til å få LEGO til jul.