Glasmagasinet i Oslo, uke 47-48

Brikkelauget stiller nå ut med en liten layout i et utstillingsvindu til Glasmagasinet (mot Torggata). Kom og se! :slight_smile:

Hadde vært flott om noen kunne ta noen bilder for de av oss som bor et stykke unna (les: Tromsø).

Har i dag tatt noen bilder av utstillingsvinduet til brikkelauget :
:smiley:

Er ikke lett å se på bildene, men gatebelysningen er faktiskt opplyst.

Også morsomt med livet som går sin gang i gata; om jeg ikke husker feil, så er det vel Matija som står ved fontenen som gatemusikkant?

Du husker helt rett :slight_smile: Det er også lys i fontenen, men det er altfor mye lys rundt for at det kunne bli synlig. Det skulle vært en større Brikkelauget-logo med forklaring, men det ble litt dårlig med tid og det ble det aldri noe av (mulig den kommer til uka, dog).

Her er noen bilder jeg tok i går:



Yeah, what he said! ^^

No seriously great work guys, especially in such a short time.
It could do with a bit more action and figs perhaps to make it look more lively, but thumbs up!
I do hope they dress up the rest of the window in style, rather then sticking a bunch of Bionicle crap around it. :slight_smile:

@ Captain Green Hair: Did Freddie and Quarryman lure you to Brikkelauget? :laughing:
Word dan liever lid van LowLUG, dan begrijp je tenminste wat er geschreven wordt :wink:

Det er bra for både LEGO og Brikkelauget med sånne utstillinger i butikker, det gjør at folk ser de uendelige mulighetene LEGO har, og det er sannsynligvis også noen som bestemmer seg å ta ut de gamle legoklossene igjen og kommer ut av en darkage når de ser det.

Veldig fin Moc!
Jeg bare Hvor fikk dere tak i de veldig fine plankene brukt til benkene i parken?
Jeg bare lurer siden jeg fikk lyst til å kjøpe meg noen.

Markus.

Det er vanlige 1x6-tiles… med en liten touch :slight_smile: hjemmelagde altså. Send meg en pm så avtaler vi det nærmere.

Kjempeflott utstilling som garantert setter kreativiteten igang hos både voksne og unge LEGO-byggere.

Forøvrig, takk for bildene! :slight_smile:

Fin utstilling! Dro nedom å tittet på denne på Fredag. Tok også bilder, men mine ble langt unna like bra som andres så jeg dropper å poste de.

Aiai så tøft :slight_smile: