Gaffeltruck (Forklift)

Hei!
Er på jakt etter byggeinstruksjon på en gaffeltruck (Forklift Item #: 8416).
Er det noen som har dette?
Kan dere maile meg det?
Triggy Rolling Eyes

Om ikke annet kan du vel kontakte LEGO. De pleier så vidt jeg har erfart å være ganske imøtekommende på slike ting.
Velkommen til forumet forresten.

Triggy wrote:
Hei! Er på jakt etter byggeinstruksjon på en gaffeltruck (Forklift Item #: 8416). Er det noen som har dette? Kan dere maile meg det? Triggy Rolling Eyes
Hei De fleste byggekonstruksjoner finnes på denne siden: (trippel W) . hccamsterdam . nl /brickfactory /index.htm Beklager at linken ikke er skrevet "korrekt", men forumet har lagt inn en begrensning på hvor mange innlegg hver enkelt må ha skrevet før man får lov til å poste en link. Uansett her er den. (beklager til forumet.) Du kan også laste ned fra deres ftp side. Linken til ftp serveren finner du på samme side. mvh Andreas

Andre steder å se etter bygge instruksjoner er jo på peeron.com (må man ha skrevet mange innlegg for å få lov til å bruke link navn ??)
Linken http://www.hccamsterdam.nl//brickfactory/index.htm kan jeg da skrive helt greit uten noe som helst?
Men den ser bedre ut slik: Brickfactory
I tillegg finner man mange bygge instruksjoner på LEGO sine egne sider.
Fant kun den etterspurte instruksjonen på Brickfactory sidene. Men det er sikkert fordi dette er ett ganske nytt sett.

F0NIX wrote:
(må man ha skrevet mange innlegg for å få lov til å bruke [url=link]link navn[/url] ??)
Man må ha postet 5 innlegg før man kan legge inn en url ja. Men nå er alt i orden. Er oppe i hele 6 innlegg. Very Happy

Flytta denne tråden, siden byggeanvisninger i høyeste grad må sies å ha noe med LEGO å gjøre. Smile
Ellers når det gjelder posting av linker, så er det en sikkerhetsmekanisme for å slippe at noen oppretter en konto for å poste en haug med linker til ting vi ikke er interessert i. Etter at forumet ble oppgradert, har vi også sluppet roboter som oppretter kontoer automatisk bare for å poste “reklamelinker”.