Funn på VG

vg.no/nyheter/innenriks/arti … d=10135354

Man kan ha ganske forskjellig interesser og tilnærminger til det som tilsynelatende er samme hobby. :slight_smile:

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Etter det jeg forstod fra saken hadde han kjøpt dobbelt opp av hvert enkelt sett slik at han både hadde 1 stk uåpnet samt 1 stk “bygge”-sett, men uansett…
Litt festlig Guinness-“subkategori”, forresten; ikke verdens største LEGO-samling, ikke verdens største Star Wars-samling, ikke verdens største LEGO Star Wars-samling (sånn jeg forstod det i alle fall) men verdens største uåpnede LEGO Star Wars-samling… :wink:

Ikke glem ordet “privat” :slight_smile:

Hm? Tro om jeg kan få Guinnes rekord i verdens største LEGO samling som eies av en med navn Øyvind Steinnes som bor i Tromsø? Ut ifra det jeg vet så er det ingen andre med det navnet her i byen så da vinner jeg vel den kategorien lett? :slight_smile:

Syns det var ganske så imponerende jeg, ikke lett å skaffe seg uåpnet av alle Star Wars sett. Å få seg en komplett samling av noe krever litt disiplin, nesten uansett hva man samler på.

-Lars

Dessuten spenstig å bygge 150kvm stort utstillingsrom til det hele. Ekskursjon neste?
Føler meg hjemme her, jeg :smiley:
Baard

Det er jo akkurat dette som det er det geniale med LEGO, man kan ha så utrolig mange tilnærminger til hobbyen!
Håper jeg får lurt han til PKH til neste år:)

++ en fet lommebok, denne lego hobbyen er dyr, ikke råd til å kjøpe alt! :smiley: