Fra hvilket sett?

Dette er en [part]6082[/part], det var lett å finne ut. Men jeg finner den ikke med dette mønsteret på BL. Så da henvender jeg meg til ekspertisen: Noen som kan fortelle meg hvilke(-t) sett den er brukt i?

Har kjøpt en lot brukt lego for en billig penge på Finn.no - der fulgte denne med. Sammen med det som minner mistenkelig om deler fra en [set]10188[/set]! Og mye mer selvfølgelig. Gjorde et godt kjøp selv om nok en selger gjør som det ofte skjer: Selger det meste til den som byr på hele lot’en og noen utvalgte sett til en annen som ber om dem - uten å si i fra til den som fikk tilslaget på det budrunden handlet om.

bricklink.com/catalogItemIn. … 2pb01&in=S

Ett av disse antakelig? :slight_smile:

Det er jo helt håpløst, hadde blitt ganske irritert hvis det skjedde meg… :imp:

[set]7036[/set] ser det ut til. Takk!

Jeg kaprer denne tråden, jeg, Bonden, for jeg har et lignende spørsmål. Jeg pleier å være rimelig god til å finne ut hvor ting er fra, og er ganske godt bevandret i BrickLink-katalogen, men her står jeg fast. Er det noen som kan finne ut hvor dette klistremerket kommer fra?

Det sitter antagelig ikke originalt på denne delen. Men hvilket sett kommer det fra opprinnelig?

EDIT: Never mind! Jeg bestemte meg for å bla gjennom hele BrickLinks katalog av klistremerke-ark, og da fant jeg det til slutt, her:

…i dette settet:

[setimg]8236[/setimg]
[set]8236[/set]