Fortell om dine fremtidige kjøpsplaner

Så jeg venter på to stk. Palace Cinema 10232. Så har jeg muligens tenkt å kjøpe to til av den. Og så har jeg lyst til å bruke en del av feriepengene mine på 3 dødsstjerner, nyeste utgave(75159). Så da blir det over 16 k der også.

Så jeg har lyst til å kjøpe 4 stk. Palace cinema og 3 stk. dødsstjerner, egentlig bare for å ha dem stående i eskene sine, nei det er ikke tull… Mulig at jeg bygger den ene dødsstjernen da(selv om jeg ikke har plass til å bygge en), og en Palace Cinema…

Så jeg begynte å tenke, er jeg helt vel bevart egentlig når jeg planlegger å kjøpe sånne mengder og for slike summer bare for å dem stående i et hjørne på et rom. Men jeg simpelthen ELSKER tanken på å ha tre dødsstjerner av en eller annen grunn.

Og hvis det kommer en ny Falcon i år får jeg vel lyst på 3 av den også…hehe…

Noen andre som planlegger noen kjøp framover? :slight_smile: Vil også minne om at det er triple VIP points på lego.com i noen dager fremover! :smiley:

Om det defineres som planer er jeg usikker på, men måtte selvsagt utnytte at det er triple VIP-poeng nå og bestilte Assembly Square i morges. Ellers har jeg faktisk handlet stort sett alle settene jeg har siklet i løpet av de siste par månedene, så kjøpsplanene er i hovedsak fremover å skaffe oversikt over hva jeg trenger og handle inn til et par MOCer jeg har under planlegging.

Jeg har fått gjennomslag med fattern og kjøpe 4 lego sett etter konformasjonen min, har bestemt meg for 2. Assembely squeare, og gosthbusters bygningen. sliter litt med og velge de to andre. noen foslag?
:smiley:

Sebastian

Om du liker Star Wars så kan du jo gå for en UCS Tie-Fighter, og UCS-Slave 1. Begge er meget mektige sett å se på når de er ferdig bygget :smiley:

Tankene mine går til det mulige UCS Millennium Falcon senere i år… Jeg har et UCS MF fond, og setter av litt penger hver måned nå. Ikke nok til å dekke 8000 kr om det faktisk skal bli så dyrt, men nok til å gi den fremtidige meg en “rabatt” på settet om du forstår :stuck_out_tongue:

UCS Slave 1 og UCS snowspeeder som kommer. blir og MF hvis den kommer.

Harikke så god tolmodighet til å vente så har bestilt slave 1. 75060. star destroyer 75055 og falcon millenium 75105

Fremtidige planer? :slight_smile: Går og sikler etter 75827 ghostbusters flrehouse. Vi får se om jeg klarer å få budsjettet til å rekke til en. Skal en tur til London snart, der er den visst billigere…
Er det forresten noen som vet hvor lenge denne er i salg?

sjekk ut Down Under bricks på youtube, han har en oversikt over utgående sett :smiley:

Sett nr 71042 Silent Mary, jeg simpelt hen elsker Pirates of the Caribbean filmene med Jack Sparrow! En av de få filmene det går an å se om og om og om igjen. :smiley: :ugeek:

Jeg kommer nok ikke unna Saturn V. Den ser bare fantastisk ut! Og en temmelig god pris med tanke på antall deler også :slight_smile:

Blir nok et par 3-1 dinosaurer på meg, iom at jeg trenger grønne skrå plater sårt. Går meg fast i dårlige løsninger hver gang jeg skal bygge utendørsscener. Noen slopes og tiles gir meg også litt mer frihet. Passer bra iom at jeg har to gavekort på 150 på toys r us.

Jeg holder meg først og fremst til bygninger, men jeg kom litt seint inn i gamet så planen, foruten å kjøpe det som er tilgjengelig av modulære bygninger i dag, så skal jeg forsøke å få tak i Town Hall, Fire Station og Grand Emporium hvis prisen er riktig. Sistnevnte hadde jeg på hold til 2500, men måtte stå over. De tre førstre blir for dyre. I tillegg så sikler jeg på Tower Bridge og Big Ben.

Jobber fremdeles med å få en komplett Technic samling med A modeller fra 1977 :slight_smile: Fikk fatt i 2 sett jeg manglet til en fin pris på finn som er hyggelig :slight_smile:

bricklink.com/v2/catalog/ca … 4-1#T=S&O={}

og

bricklink.com/v2/catalog/ca … 2-1#T=S&O={}

Cherrypicker var faktisk forseglet i esken sin selv om esken var litt stygg

Disse lansering dagene forstyrrer både lommeboka og statsen på brickset…

Mange herlige Star Wars sett ble bestilt i dag og en Saturn :wink:

Ellers gleder jeg meg til “21310 Old Fishing Store” og de nye Star Wars settene som kommer - Resistance Bomber (75188), First Order Heavy Assault Walker (75189), First Order Star Destroyer (75190)

Håper også “Star Wars UCS Millennium Falcon” fondet er stort nok om den kommer…

Masse kult dere har kjøpt!

Selv har jeg kjøpt to av den nyeste modulær-bygningen (10255) og Ghostbusters Firehouse Headquarters nylig.

2 av 3 planlagte kjøp allerede i boks, men min første prioritert lar seg vente.
Hadde planlagt å kjøpe Saturn V, før jeg kjøpte karusellen og nye London bussen.

Begge er kjøpt inn. Fikk til og med førerkort på bussen :smiley:

Edit: Vurderer også eventuelt Falcon hvis den dukker opp. Mye avhenger av pris.

Gleder meg vilt til 1.9, da kommer det mye rart for oss Star Wars geeks.

Har noen oversikt over når de doble, triple poeng tidene er ?

Siste var

30 Sept - 02 Oct: Triple VIP points on all Star Wars og April i år
14 Oct - 31 Oct: Double VIP points og mars i år

Klarte ikke vente på doble/triple VIP - i dag ble det bestilt en Ninjago City, gitt! :laughing:
Får heller vente litt med å bestille Fishing Store og Apollo (og kanskje nye Millennium Falcon, selv om jeg egentlig ikke samler på Star Wars…)

Jeg har også bestilt Ninjago City i dag. :mrgreen: Veldig glad for at de ikke har begrensning på 1 sett på dette, for jeg måtte selvsagt ha 2, ett til junior og ett til meg selv. Vi har spart av sommerpengene våre til dette, begge to. :smiley: