Flere star wars lego fans her:) ?

Hei jeg er ny på forumet. Jeg bygde mye lego som liten men når jeg ble eldre solgte mamma alt jeg hadde…startet opp med lego igjen i voksen alder for litt siden og da med 100% fokus på star wars. Jeg har fått inn mange sett og bygger på harde livet og setter de rundt om i huset. Veldig artig :slight_smile:

Joda, her er vi flere som er glad i star wars. Velkommen:)

Bygger KUN Star Wars og Technic lego :sunglasses:

Velkommen palpatine!
Jeg er sånn midt på treet mht SW-LEGO. Har litt, men “heldigvis” ikke nok til at jeg har lyst på alt, langt derifra :wink:

Velkommen.

Med Space (Classic Space) som hoved tema, så er det ikke langt til Galaxy far far away :slight_smile:
Har god sans for filmene, men da Star Wars legoen kom så hang jeg ikke helt med. kanskje det var på slutten før dark age som var årsaken?
Men har skaffet meg noe da jeg kom tilbake til Legon.

For meg henger Star Wars og Lego helt sammen. Min intresse for Star Wars var det som vekket min intresse for Lego igjen også.

Jeg liker også annen Lego (fortsatt mest sci-fi, film relatert), men Star Wars er klart viktigst :slight_smile:

For meg henger Star Wars og Lego helt sammen. Min intresse for Star Wars var det som vekket min intresse for Lego igjen også.

Jeg liker også annen Lego (fortsatt mest sci-fi, film relatert), men Star Wars er klart viktigst :slight_smile: