Fleksible togskinner

For de som ikke allerede har sett det, så har det dukket opp et bilde av de kommende “flexible track” systemet.

Én skulle trodd at LEGO hadde fått på plass rutiner for å hindre lekkasjer på cache.lego nå… :unamused:

De er veldig interessante, med tanke på at de er gunstige ikke bare for lange og dobbeltsporede svinger, men også for å komprimere stasjonsareal og ellers lage layouts som hittils har vært umulig å bygge uten å ta i bruk tilpassade skinner.

Men, de er ikke så veldig pene, da. Og tenker meg at de bråker godt også. :unamused:

Oh, spennende. Gir absolutt mange nye muligheter mht til layout ja. Kanskje jeg skal prøve å overtale farsan til å kaste ut modelltoget fra loftet og heller ta inn LEGO toget mitt;)

Dette burde de kommet med for lenge siden. Husker eg ofte måtte bøye skinnene for å lage en liten bakke :unamused:

Disse skinnene er utrolig søte og morsomme å bygge med…synes godt esken kunne inneholde flere enn 16 stk.

Det er enkelt å bygge med dem og man kan feks enkelt tilpasse overganger og lage slake svinger, MEN de er utrolig styygge å se på og bråker veldig når togene kjører på dem (har veldig mange av dem, men bruker dem nesten aldri av den grunn).

Gjør de det? Hvor mye “bråk” lager de andre skinnene i forhold? Jeg har bare en umotorisert trikk i #8404 å kjøre med, bare cirka 1.2 meter med flexiskinner (og cirka 4 og en halv meter med andre skinner).