Fellowship of the ring

Hei! Etter noen fantastiske Lotr-mocer her på forumet den siste tiden har jeg tenkt på å prøve å sette sammen et Fellowship of the ring. Jeg har Gandalf…trenger resten :slight_smile:

Ønsker Frodo (helst den med kappe), Aragon (i Strider klær), Legolas, Gimli, Boromir og hobbitene. I prioritert rekkefølge. De må være i god stand og helst med utstyr.

Noen som har noen av disse til en grei pris? :slight_smile:

Hehe :smiley:
Ble som sagt nettopp ferdig med å samle mitt eget fellowship, og har passet på å ikke skaffe duplikater. Et par av figurene kjøpte jeg fra denne Finn-annonsen:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=103048096

Jeg har nok ekstra av noen av disse, la meg sjekke.

Har ihvertfall Aragorn, Legolas, Gimli.

Jeg har en brukt Attack on Weathertop, der finnes Aragorn (strider versjon), Frodo med kappe og Merry (eneste settet han finnes i tror jeg). I tillegg 2 Ringwraiths

Deler av settet er brukt i andre MOCs så jeg kan ikke selge hele settet (før etter PKH2018 antagelig), men jeg kan selge de tre Fellowship figurene om du er interessert og vi blir enig om pris.

Har fått kjøpt Aragon, Legolas, Frodo og Gimli :slight_smile: så nå mangler jeg bare de jeg forstår er de dyreste :-/ er ikke typen som liker å spytte store summer i små figurer, så om ikke det kommer en god deal så kan det være det blir med de jeg har fått tak i nå…

Er forsåvidt intressert i både Merry og Ringwraithsene. Hva skal du ha for dem?

Sjekket Bricklink nå og ser at begge de to figurene ligger ute til over 100 kr stykk. Det er nok en del dyrere enn jeg er villig til å legge ut :stuck_out_tongue:

Selger nok ikke Merry for mindre enn 100 NOK nei :wink:

Her vil det nok være lurt å følge med på Finn og plukke opp brukte sett fra folk som ikke er 100% klar over hva de selger :mrgreen:

Det er det jeg tenker :slight_smile: for jeg har jo lyst å få tak i dem, men ser selv at jeg ikke er helt villig til å betale det de koster :stuck_out_tongue: hehe

Litt irriterende at figurene var så dårlig fordelt mellom settene. Lassevis av Gimli men bare 1 sett med Boromir, Merry og Pippin. :confused:

Ja, når jeg sjekket opp prisene tenktr jeg at Gimli og Legolas kom til å være dyre, og hobbitene billigere. Men når man ser på hvilke av karrakterene som er “viktigst” eller har størst rolle i filmene er fordelingen ganske grei…

Når jeg ser tilbake på hvor Lotr-giret jeg var er jeg bare overrasket over at jeg aldri eide noen av settene :stuck_out_tongue: men det var vel i min dark age :slight_smile: