Felleskjøp av minifigurer? (serie 12)

Hællæ! Jeg er ganske ny her men har ikke sett noen tråder for dette temaet.

Jeg liker minifigurer. NOEN minifigurer. Spesifikt slike som kan brukes i rollespill; alver, barbarer, monstre osv.

Jeg liker ikke å betale ~25 kroner for en pose med en figur jeg kanskje liker. Jeg har kjøpt en del (30?) minifigurer slikt, og det blir mye duplikat slik ( Jeg har fem stykk ‘onde’ dverger).

Det å kjøpe en hel eske med poser blir vel billigere per pose (ca. 15 kroner per pose?), men likevel mye penger og duplikat.

Det har slått meg at det kunne være en idé å bestille esker sammen og fordele etter ønske. (Noen vil vel ha én av hver figur. Noen samler på temaer)

Har noen av dere gjort dette før? Noen erfaringer å dele? Kommer det til å skje for serie 14? :slight_smile:

Serie 14 er nok noe tidlig. Serie 12 er det som er på vei nå og man har så vidt begynt å få et glimt av hva den vil inneholde
http://brickset.com/article/11340/first-picture-of-cmf-series-12

Tror ikke vi har hatt noen felles bestillinger av minifigurer, men det som har vært tilbud om er å kjøpe hele esker.

Heisann =)

Vi har en som leverer et slikt tilbud, så kan man høre nærmere med medlemmer når tilbudene kommer her =)

Jeg mente selvfølgelig serie 12 =-(