Februar: Bygg en hage eller en park

I samme ånd som forrige måned, er dette også en konkurranse der man kan bruke det senere på utstillinger.

Tema: Hage eller en del av en park. Du bestemmer selv om du har inngjerdet eller om det skal/kan være en del av et større parkområde.

Størrelse: 16x32 eller 32x32. Dere kan bygge direkte på baseplate, men planen er å få alt over på MILS over tid, så hvis dere bygger direkte på MILS nå, er det flott.
Dere må bruke minimum 150 brikker og 2 minifigurer.

Frist: 29.02.2024 klokken 23:59

Husk at alle bidragene kan deles på sosiale medier og at dere blir referert til med nick med mindre dere sier noe annet!

Andre konkurranseregler finner dere her: Konkurranseregler

Premie;
Dere får en Vinner kloss (når vi får dem fra vår eminente fgravør)

I år har vi en ny sponsor, denne gangen nok en fantastisk butikk med et fantastisk utvalg! Plassert i Lier ikke langt unna E18, er det et perfekt stopp på veien for de som ønsker gøyal lego eller legodeler.
Jeg snakker naturligvis om: Klossehuset

Som gir dette settet i premie:

8 Likes

En hage på planeten Pandora fra Avatar-filmene, med to mer eller mindre ivrige lokale gartnere. (Mitt første forsøk på MILS-bunn, 16x32)

7 Likes

Her er mitt bidrag til konkurransen. En del av en park som kan benyttes til fellesanlegg.

7 Likes

En park med litt forskjellige innslag.

7 Likes

Februar konkurransen.

4 Likes

De to venninnene Turid og Gina hadde møtes for å la barna sine leke i det nye lekeområdet i parken i det fine høstværet. Lekeområdet var helt nytt og laget etter alle EU-regler med bl.a. støtabsorberende matter for at barna ikke skulle kunne skade seg.

Gina så på mens datteren Trude stolt viste mamma at hun kunne ta fart på husken selv :slight_smile: På veien til parken hadde Trude stått på rulleskøyter, og Gina var litt oppgitt over at datteren bare hadde slengt fra seg de nye rulleskøytene og hjelmen på bakken :frowning:

Turid vugget vogna slik at lillesøster Ester skulle få en blund, mens storebror Per som alltid var høyt og lavt. Akkurat ropte han at mamma måtte se på hvor flink han var til å balansere :slight_smile:

Barna koste seg i parken, og likte de nye lekene. Trude likte husken best, mens Per gledet seg til lillesøster skulle bli stor nok til å bruke dumpehusken sammen med ham❤️

7 Likes

Hage tilpasset botanisk hotel

6 Likes

SQUIRREL! En litt uheldig tur i nærheten av andedammen…

7 Likes

Tur i parken med marshmellows

7 Likes

Bedre sent enn enda senere… her er mitt bidrag
Young love by Sigmund Haugland, on Flickr

6 Likes