Får error på shop.lego.

Jeg prøver å kjøpe meg 21311 Voltron men får error mld som kommer opp etter next er Sorry! An unexpected error has occurred. Please try again. Er vip medlem men får ikke kjøpt det lego settet er for mange som prøver å kjøpe Voltron settet dere.?

Sendte en epost til lego å spurte om hva feil er att jeg ikke får kjøpt de lego settene, la på et til.
shop.lego.com/en-NO/Voltron-21311
shop.lego.com/en-NO/LEGO-NASA-A … rn-V-21309

Prøv en annen browser.
Jeg fikk samme melding etter at Lego sidene var nede for nå over ett år siden. Har flere ganger klaget på problemet uten at det har hjulpet.

Prøvde 4 browsere men samme error der oxo.

Fikk kjøpt nå, la på et sett til
10262 James Bond™ Aston Martin DB5
21309 LEGO® NASA Apollo Saturn V
21311 Voltron :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
5197,kr

Takk.

Samme problem her også. Gjelder alle browsere på 3 maskiner. Felles for dem alle er at jeg nok har handlet på shop.lego.com flere ganger over mange år. :blush:

Jeg har en dialog med LEGO nå i håp om å finne en løsning. Det er litt flaut å måtte låne PC av andre for å få handlet LEGO, lissom. :unamused:

Min løsning på problemet er å bruke Chrome
I stede for Egde. Litt dumt å bytte browser når man bare
Skal handle Lego på nett.

Men har klaget flere ganger og de sier at de sender
Det videre til de som har med sidene å gjøre.
Trodde ting skulle forbedre seg etter at PCen måtte reinstalleres. Men nei. Får samme feil ,også på min stasjonære PC.

Håper du får en løsning.

Dere burde prøve følgende:
Høyreklikk på startikonet nede i venstre hjørne.
Velg Kjør/Run
skriv inn CMD og trykk Ok
skriv inn ipconfig /flushdns
trykk Enter.

Det kan tenkes det hjelper, men man vet jo ikke før man har prøvd :slight_smile:

Jeg fikk også feilmelding, men da jeg ringte LEGO, viste det seg at de slet med at de settene som stod som tilgjengelig, ikke var det, noen var utsolgt, noen var på backorder. Jeg gjetter at de sliter veldig med å holde siden oppdatert med mange som shopper samtidig.

Jeg bare bestilte alt på telefonen, det gikk aldeles utmerket :smiley: