Et par små vigs

Her er de to vignettene jeg lagde til collectible minifigs serie 5 konkurransen på Eurobricks.

Først, en kar som leker Godzilla med LEGObyen sin :wink:

… og kona som prøver å få ham ned til middag (uten kostyme :stuck_out_tongue:)

Denne vant jeg faktisk med!

Så, en scene fra filmen White Fang (noen som har sett den?), der hovedpersonen går igjennom isen (portrettert av eskimoen her) og en død kar (portrettert av zombien) i en kiste de transporterer faller uti etter ham og blokkerer hullet.

og sett ovenfra:

Se flere bilder her og her.

Så utrolig kule!

Alltid gøy å se kreasjonene dine.

Gratulerer så masse.

Konge!

Kreativt, veldig kreativt! Gratulerer:)

Veldig bra!

Står bordet løst på den “vinner-vig”'en, eller hvordan har du klart å feste den`?

Takk folkens :slight_smile:

Jeg antar du snakker om det gule middagsbordet? Det er festet med den trans 1x2 klossen du kan se, som jeg satte på for at bordet ikke skulle falle av hver gang jeg flyttet på stasen. Men bordet står fint av seg selv uten den også, dog bare løst oppå. Jeg kan godt ta bedre bilder av hvordan bordet er snekret sammen hvis du vil?

knis morsomt at jeg overså den trans clear’en :smiley: Da må den ha virket som intended. Da skjønner jeg :slight_smile:

Så utrolig kul =)

Hehe, så bra :smiley: Jeg klarer jo ikke la være å se den, siden jeg vet at den er der :wink: Den var egentlig mer skjult på det første bordet jeg lagde, men så ble det for bredt, så måtte smalne det inn litt, og da kom den klossen mer til syne…

Fine kreasjonene du har laget :smiley: