Er kjøp fra shop.lego.com avgiftsbelagt?

Her er nok andre som kan svare bedre og mine gjettninger blir vel like gode som dine.
Kan jo hende at det er hvilke klosser/farger som er i vanlig produksjon. Hvis noen av disse går ut av produksjon vil også settene de brukes i også gå ut.
Når jeg startet regnet jeg med at det ene overtok etter det andre og forrige hus gikk ut av produksjon.
Men har sett i ettertid at husene leve side om side en tid.

Hvis jeg skjønner logikken riktig indikerer “Out of Stock” at det ligger noe informasjon inne i datasystemene til S@H som tilsier at det vil bli tilgjengelig flere eksemplarer av et sett, mens “Sold Out” innebærer at det ikke ligger noen slik informasjon i datasystemet.

Informasjon i datasystemer er ikke alltid i overenstemmelse med virkeligheten.
(Dette er en generell betraktning, og ikke spesifikk for TLG.)
(Logikken er riktig, det er informasjonen i databasen som ikke alltid er riktig.)

Når det gjelder Pet Shop er det sikkert et poeng at det er et eksklusivt sett, så det er ikke sånn at det dukker opp andre sett som trenger den hylleplassen i lekebutikkene. Dermed kan S@H ha settet tilgjengelig til de har solgt ut alle eksemplarene, selv om det tar litt tid. De senerekomne settene som ikke lenger er tilgjengelige har da sannsynligvis solgt ut alle eksemplarene som ble produsert, men det har tatt så lang tid at de personene som tar slike avgjørelser ikke har sett noen grunn til å lage flere.

Jeg vet ikke om det har blitt produsert flere av Pet Shop enn av de andre modulærhusene, men jeg regner det for å være sannsynlig.

Du må ikke si sånt då :laughing: og jeg som har kjøpe galskap da brukt penger denne uka på lego på 1 stk 10696 å 2 stk 31015 + fra amazon usa jeg fikk i dag fra dhl 2 linkene
amazon.com/Halo-Bloks-Exclus … MSX1ZAFEAV
amazon.com/Mega-Bloks-Halo-C … mega+bloks

Det er jeg helt enig med om ett bli avhengig på ca 14 dager så har kjøpt meg lego 75045
kjøpt 2 av 31015 og 1 av 10700 + 10698 og på 2 andre nett butiker er det 10696 å 31011 då :smiley: