Endelig lys uten batteri eller ledninger

Sjekk ut dette :wink:

[youtube]O2G8CiYTctk[/youtube]

Dette ser veldig tøft ut. Kanskje det er på tide å begynne å belyse LEGOen :smiley:

De var nå nevnt her på forumet for en tid til tilbake:
viewtopic.php?f=1&t=5276&p=41676

Og selv om Jangbricks har fått en prototype så deler jeg også hans skepsis på når dette blir lansert. De har holdt på i mange år med dette prosjektet.
Jeg har fulgt med dette prosjektet siden det startet og har lenge fått oppdateringer, men de klarer visst aldri å få satt dette i produksjon… :frowning:

Wow, dette var intertessant. Virkelig stilig. Håper jeg får tak i en del sånn plater og lysbrikker.

Hmmm, det var kjedelige nyheter. Håper de får lansert ideen og et endelig produkt på et tidspunkt som ikke er altfor langt inn i fremtiden. Når var det de egentlig begynte på ideen?

I følge Kickstarter siden ble dette prosjektet startet 17.juni 2015. Men de hadde faktisk en kampanje før det igjen med ett veldig likt konsept som de startet med i 2013. Ser at den kickstarter siden nå er fjernet. Det første konseptet hadde ikke den store sløyfen under. Faktisk var det så ullent beskrevet at jeg skjønner hvorfor de gav opp det prosjektet. Dagens prosjekt derimot har nok mer interesse. Og de har jo bevist ved flere anledninger at denne teknologien fungerer. Så da syns jeg det er merkelig at det tar så lang tid å få satt dette i produksjon. Hadde de koblet inn ett Kinesisk selskap i Shenzhen hadde de vært i gang for lenge siden :smiley: (men da muligens med mange kopier av dette også?)