Edit: Noen som vil bytte bort en 10233 Horizon Express?

Jeg har en 10128 Train level Crossing i god stand som jeg godt kan tenke meg å bytte mot en 10233 Horizon Express. Har helt droppet 9V og har bare RC igjen, og de nye togene er litt for høye for overgangen over skinnene. Dessuten må jeg være forsiktig med ekspansjonen på legorommet, og ønsker meg så forferdelig et dobbelt sett av 10233! regner med å skaffe meg et stk på tirsdag, og da er det bare ett igjen. Noen som har så de vil bytte bort? Var vel en delslike i omsetning under PKH2014 så vidt jeg husker… Mitt 10128-sett er bygget opp, men komplett med instruksjoner og orginalboks. Eske og instruksjoner er ikke veldig viktig, men så komplett som mulig. Foreslår å bruke BL priser som utangspunkt for prisdiskusjon (average price for used sets) [set]10128[/set].

Gjermund

Edit:
Alterntivet mitt er å finne to sett hos BRIO og betale 950 pr stk (jakten-rabatt). Hadde vært greit å slippe med mer enn ett (selv om jeg har gavekort til det meste av det - for husfredens skyld… Har mulighet til å legge litt i mellom selvølgelig, eller diskutere andre sett i det hele eller i tillegg. Har både Friends og Star Wars-sett jeg skal ut med som kan inngå i en handel.
Hva med for eksempel:
66455 Friends samlepakke? (uåpnet)
10188 Star Wars Death Star?
9516 SW Jabba’s Palce? (uåpnet)
7939 Cargo Train?
7938 Passenger Train?
7636 Skurtresker?
7637 Bondegård?
7684 Grisegård?
7632 Crawler Crane?
osv…
Spørsmålet mitt burde kanskje heller vært: Er det noen som har lyst til å bytte bort en Horizon Express? Og i tilfellet, mot hva?

2 stk Horizon er i boks :slight_smile: Behovet er dekket! Det er forøvrig igjen to stk på BRIO Solsiden i Trondheim…