Dyrt besøk i Legoland

Takker for svar… 700 pr kg… oi… er nok vant til å kjøpe kiloen til rundt 100 kr, brukt vel å merke!! men hovedmålet er Emerald Night…og et par andre sett kanskje :smiley:

Jeg var i Legoland forrige uke og da hadde de massevis av Emerald Night, men ikke Maersk som flere har nevnt. De hadde også gode tilbud på Winter Village settene (449 for hver av de) og Tower Bridge (1899).

Anbefaler å gå innom butikken tidlig på dagen, helt kaos der mot slutten av dagen.

Høres ut som du gjorde mange gode investeringer - og basert på ønskene til kona høres det ut som investeringene kommer til glede for hele familien, noe som vel betyr at du kan bruke enda mer penger på dette? Mulig du har 40årskrise, men det betyr vel egentlig bare at du har overskudd i livet og kjøpekraften til å gjøre ting du selv virkelig har lyst til - keep it up;)

Embalasje ja…puh Det som kan flatpakkes er flatpakket men jeg syns fortsatt det tar uforholdsmessig mye plass å oppevare det, plass jeg heller kunne brukt til selve LEGO’en. Enkelte dager har jeg bestemt meg for å kaste embalasjoen, mens jeg neste dag ikke klarer å gjøre det. Det største problemet er den eldre embalasjen jeg har, har et par fra tidlig 60 tall og en del fra 80 tallet som er sett jeg fikk til jul/bursdag. Når jeg tar i de fra 80 tallet, vekker det minner fra når jeg fikk de, bygde de, lekte med de, og brukte klossene til andre sett. Nå kan jeg jo kaste den nye embalasjen, men den blir jo gammel og full av minner den også, iaf om man velger å ta vare på den:/ Vanskelig, kjenner jeg bestemmer og ombestemmer meg flere ganger i løpet av tiden jeg bruker på å skrive dette…får se når jeg kommer hjem fra ferie, og nok en gang ser at embalasjen tar opp alt for mye plass…

Når det gjelder Maersktoget, var jeg i LEGOland Billund for et par mnd siden og spurte etter dette. Fikk da høre at de hadde fått et visst antall som var solgt, og at de ikke kom til å få inn flere da det var begrenset antall tilgjengelig:/ Sjappa i København hadde når jeg var der for 5ish uker siden.

Hei igjen, Da har jeg sikret meg Emerald Night, Skikkelig gøyt i Legoland altså… makan til smilesmerter har jeg aldri hatt!! Like gøyt for små som voksne!! var i grunn nok med en dag der…svidde av noen tusenlapper der i alt!!

Fikk som sagt med meg Emerald night, Winter bakery village (på tilbud…BARE 100DKR mindre), noen nøkleringer og salt&pepperbøsser…

Måtte gå et par tre runder i LEGO store for å lete etter EN settet, den lå jaggu meg blandt StarWars settene, ikke spør meg hvorfor… gadd heller ikke kjøpe noe Pick a brick heller da det ikke var NOE som jeg trengte der :frowning:

Men opp i opp så var parken HELT fantasisk!!!

Gikk amok på BILKA i Aalborg da dem hadde 40% på LEGO, kjøpte 4 dyre sett der, Toy Story3 toget Marina settet og et par andre sett til billig penge!!

Har du barn ?. Derfor kjøper du masse LEGO.Er til deg som privat bruk.
Jeg kjøper til meg selv. Jeg har ikke noe barn heletat.

Jon Erling

ser at det er splittet på forumet nå, admin kan du flytte denne til den opprinnelige tråden…

Ja jeg har barn, 11 og 8 år, men det som svidde mest var mat-buffeen, 750 dkr takk… kjøpte lite på legostore!! og PAB var en vits der egentlig, men du verden så moro vi ellers hadde det :wink: :smiley: