Dyreredningstjenesten - endelig nye fine Lego-dyr

Hei,

jeg var snar ute med å bestille disse. Ikke at konseptet var så interessant, men at settene inneholder flere nye Lego dyr som faktisk så bra ut.
Nå har jeg fått dem og; elefant, elefantunge, løve, løvinne, løvunger osv. ser bra ut!
Flott å få nye Lego-dyr inn i Lego-familien. Jeg synes det er morsomt å bruke disse i andre MOC-er osv.

:wink:

1 Like

Hvor mye betalte du for den? Jeg har den fra før, men stod uten pris på B&P nå…

Jeg har vært en ivrig samler av Lego dyr i minifigurskala i mange år og dette er et fantastisk år med tanke på nye dyr :sunglasses:

Her er høydepunktene for de som vil bestille delene eller evt kjøpe settene:

60301: Ny hannløve og løveunge i tan samt den store slangen med ny farge
60302: Ny hunnelefant og elefantunge, ny ape i mørk tan og krokodille i ny farge
60307: Ny hannelefant, ny hannløve og løveunge i hvit, løvinne (kom i fjor) og løveunge i tan, ørn i ny farge (gjøglerørn) og ny ape i lys tan

Et dyr som er enda nyttigere sannsynligvis for de som bygger MOCs fra Norge eller middelalderen er den nye sauen som kom i et Disney-sett av alle ting :open_mouth:
10775: Ny sau samt hesten som var ny i smia tidligere i år og en kanin og høne :wink:

Hei,

jeg kjøpte alle settene på lego.no.
Og takk for info, så ikke før nå at det var både hann- og hunnelefanter!! Morsomt.

:wink: