Dyre sjeldne deler

Finnes mye rart som selges, men også noen dyre deler.

Se på denne minifigen her som ligger fra 560 kroner brukt og ny så koster den 7600…


http://www.bricklink.com/store.asp?p=JuergenL&itemID=13857611

Denne blå sykkelen som brukes av LEGO i City layouten på LEGO world er ikke så billig den heller.

blå sykkel 240-570 nok ca
Og her i Orange 156 nok ca

Er også en sykkel i trans-red som selges, men den kan være falsk er det noen som nevner litt rundt omkring

trans-red rundt 850 nok

Seriøst?! Skulle ikke vært mulig å kreve så mye betalt for en enkelt Minifigs…

De versjonene av den minifigen som er brukt er i tillegg limt…

Ikke den dyreste sies det.

Ja, det finnes dyre deler og alle har vel betalt litt for en eller flere deler man trenger til noe man bygger. Men dette er GALSKAP!! Så skal det også sies at selv om noen ber om en så stiv pris, så er det ikke dermed sagt at den blir solgt. Det er alltid noen som setter veldig høye priser på enkelte elementer, men forblir ofte usolgt.

Da ville jeg heller brukt de pengene den minifigureren koster på noe annet,det er jo galskap å betale over kr 7600 for en figur det blir jo kr 2248 per gram.
En kan jo kjøpe GULL til mindre pris en det,jeg ble tilbudt en gullbare på samlerhuset til kr 2990 som er på 5 gram.
:wink:

Hva annet er det vi har av overpriste deler?
Har jo oppdaget at det er noen deler som børt oppbevares i bankboksen og ikke nederst i en kasse.

Light Bluish [partimg]73436c01[/partimg] [part]73436c01[/part] Denne er jo billig ca 50,- i forhold til broren, ca 200,-!

Light Bluish [partimg]73435c01[/partimg] [part]73435c01[/part]

Dark Blue Brick [partimg]3308[/partimg] [part]3308[/part]
Skal de ha godt over hundre lappen for.

White Hose [partimg]73590c02a[/partimg] [part]73590c02a[/part]
Her flyr hundrelappene også!

Sand Green [partimg]3063[/partimg] [part]3063[/part]
250,- er jo helt greit og betale for makaroni!!!

Hva mere er det jeg skal låse ned?

En bedre strategi er vel å bruke disse delene på prominente plasser i MOCs, for å vise fram hvor rik du er :stuck_out_tongue: