DOTS

DOTS. Dette virker som om er designet bare for jenter på samme måte som Clickits var tidligere.

Men kan dette brukes på en bra måte i moc?
Ser noen har allerede prøvd dette mtp buede vegger. Men hva med andre bruksområder?

Hva kan en bruke delene til?

Kjør debatt og testing.

Tror nok de er rettet litt mot jenter, men har nok gjort det litt slik at det skal appelere til flere med rammer og blyantholdere.
Men vi har fått mange tiles deler i nye farger og print som sier sitt.

Jeg har bestilt alle sett av Dots…og tenker veggdekor, grafittivegger og gulv.
Problemet er bare antall per pose…må jo ha flere…
Jentungen digga mønster mulighetene
.

Jeg har kjøpt alle. Siden alt er tiles, blir det jo mye mosaikk, men jeg gleder meg til å teste dem i flere ulike varianter. Tror de kan bli gøyale i gulv og spesialbygg.

Tilesene er jo allerede noe som finnes. Det er nye og flere farger og flest halvrundinger [partimg]25269[/partimg] [part=25269]Tile, round quarter[/part] men også vanlige 1x1 tiles og runde tiles.

Som med alt annet, tror jeg at flere kommer til å finne nye måter å bruke dem på. Det er standard LEGO alt sammen (med unntak av de som ser ut som perler) så her tror jeg at det kommer mange stilige bygg etterhvert.

DOTS ble lansert under LegoWorld i København nå i februar og det virker som det slo godt ann. Vi gutta der nede måtte selvfølgelig kjøpe oss dette og det ble laget flere kreative armbånd, pannebånd, slips osv.
Her er det noe for alle og det er bare å være kreativ :smiley: :smiley:

Vi gikk til anskaffelse av ananasen som du kan putte penner oppi. Samt at damen fikk seg et armbånd som hun kunne pynte. Vi er begge veldig fornøyd med dots og det blir nok flere ting framover i lego hulen :smiley: