Donald Duck & Co: LEGO polybags ++

Ninjago-polybagen “30532 Turbo” har sneket seg med i nyeste Donald Duck (nr. 11 / 2018)! Jeg er ikke superstø’ i Ninjago, men det er vel Lloyd Garmadon som følger med her tror jeg.

Var litt treig med å legge ut denne; jeg tror bare bladet er i salg til og med i morgen og at det kommer nytt blad førstkommende fredag (23. mars)… Så raska på hvis du vil ha’n! :slight_smile:


[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Star Wars-polybagen “Kylo Ren’s Shuttle” følger med i nyeste Donald Duck (nr. 17 / 2018).
Denne var ingen höjdare for min del, så jeg dropper nok denne selv, men…


[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Ninjago-polybagen “WU-CRU Target Training” følger med i nyeste Donald Duck (nr. 21 / 2018).
Er seint ute med å legge ut denne (tror det allerede kommer nytt DD i morgen), så løp og kjøp (denne var ganske kul)! :slight_smile:


[size=85](trykk på bildet for større versjon)[/size]

Ninjago [set=30426]30426[/set][setimg]30426[/setimg] i Donald uke 27

[setimg]30351[/setimg][set=30351]30351[/set]følger med Donald Duck & Co som ble utgitt i dag.

https://brickset.com/sets/30407-1/Harry-s-Journey-to-Hogwarts følger med i Donald nå. Beste polybagen som har fulgt med der på år og dag så løp og kjøp :wink:

Takk for tipset! :smiley:

Super Mario polybag i siste Donald:

En av de bedre polybagene på lenge følger med denne uken :slight_smile:

Stilig, takk for tips! Endelig en ålreit polybag med i bladet; har vært en del ganger det siste året med polybags som har fulgt med DD tidligere…