Donald Duck & Co: LEGO polybags ++

Etter å ha opprettet noen “LEGO polybag X i Donald Duck & Co”-tråder de siste månedene, tenkte jeg at det kanskje var like greit å lage en samletråd hvor man kan legge inn tips om medfølgende LEGO polybags (og evt. andre LEGO-giveaways) fremover.
Det har jo (heldigvis) vært en del polybags i DD det siste året… :slight_smile:

I denne ukens DD & Co (i salg tom. torsdag 20/11) får du med selveste 30300: The Batman Tumbler!

Noe å trøste seg med mens man sparer opp til storebroren 76023: The Tumbler…?
:wink:

I påskenummeret av Donald Duck & Co (14 / 2015) som er i salg fra 27.03 og i 2 uker fremover får du med 30275 TIE Advanced Prototype, samt et tilleggsblad med Donald-klassikeren Pygméindianerenes land. :slight_smile:
Pris: 59,90

. . . . .
[size=85](trykk for større bilder)[/size]

Polybag 30313 er nå i Donald nr 22. Fant det hos Narvesen i dag.

Har noen sett at polybag nr tilfeldig inneholder reg nr på Donalds bil? :slight_smile:

Bildet på bilen på forsiden i bladet viser at nummerskiltet er: 131, mao - kanskje ikke helt det samme - hvis det er det du mener?. Har ikke åpnet bladet for å sjekke inni ennå :slight_smile:

Bil nummeret til Donald sin bil er 313 det har han hatt hele tiden jeg har lest Donald Duck.
:slight_smile:

Den bilen er tydeligvis utslitt siden han nå har fått seg ny bil ihht forsiden: “Donalds nye bil” med nummer “131”… :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jeg synes at Donalds sin skulle ha beholdt bil nummeret 313.Jeg som også er stor Donald fan tror det med nytt nummer på Donald sin bil blir dårlig mottatt av de som er fan av han.
Har selv den komplette bok serien av den veldig kjente donald tegner Carl Barks som jeg betalte over 16000 kr
med 30 bøker i skinn som står i 10 kassetter.
:slight_smile:

Var akkurat det jeg mente å huske også at bilnr alltid har vært 313. Men så at det var nevnt at han fikk seg ny bil på forsiden.
Har ikke fått lest det enda.

Må nok være enig hvis han nå bytter bil og får nytt nr så burde det jo fremdeles vært 313.
Passer liksom litt inn med ulykkesfuglen/uheldige Donald og ha 13 i bilskiltet. :slight_smile:

Takk for tips!

Bilde (med masse bonus-lysrefleksjoner fra plasten) av siste Donald med 30313 Garbage Truck (som nevnt tidligere i tråden)… :slight_smile:


[size=85](trykk for større bilde)[/size]

Polybag 30305 Spider-Man fra Super Heroes ligger vedlagt i siste nummer av Donald (uke 26)
Prisen har også økt pga antall sider til kr 59,90.

Polybag 30256 Chima Iceklaw ligger vedlagt i siste utgave av Donald - uke 36.
Pris kr 41,90

Polybag 30256 Chima Iceklaw ligger vedlagt i siste utgave av Donald - uke 36.
Pris kr 41,90

I Donald Duck & Co nr. 44 / 2015 (Halloween-nummer) får du med 30315 Space Utility Vehicle:slight_smile:


[size=85](trykk for større bilde)[/size]

Ny polybags fra lego med i siste utgave av Donald og nok en gang med tema Star Wars.

Noe mer info om hva det er?

Fritt fra hukommelsen, AT-something. 2 beins walker.

30274 AT-DP (brickset)

Ny polybag til salg i siste utgaven av Donald :smiley:

30373 Nexo Knights - Knighton Hyper Cannon