Dinosaurenes undergang... ?

Var det en meteor? Var det et digert vulkanutbrudd? Plutselige klimaforandringer? Spiller det noen rolle, kanskje de kom seg unna?

Flere bilder på flickr!

Den var utrolig artig =)

bra som alltid :sunglasses:

Helt utrolig hvor du får alle de helt crazy ideene fra? (crazy på en god måte).

Og vanvittig bra utført også!
Jeg er veldig glad i SciFi, samt natur og historie og har sett mye på Discovery om dinosaurer, så jeg satt her å småhumret når jeg først så bildene på flickr :slight_smile:

Artig laget :smiley:

Fantastisk bra Cecilie.

Når du lar fantasien få fritt spillerom som dette og kombinerer det med din mesterlige kontroll av brikker blir resultatet storveis. En av dine beste mocs spør du meg.

Utrolig bra den her! Håper virkelig du vinner konkurransen på Eurobricks. :slight_smile:

Takk for kommentarer folkens :slight_smile:

Jeg er jo litt crazy :wink:

Jeg har alltid vært fan av dinosaurer, helt siden jeg var barn, så når det kom en konnkurranse med tema sci-fi dyr, så tenkte jeg umiddelt på dinosaurer, og hva var vel da mer “naturlig” enn å forklare hvordan dinosaurene ble borte på en litt annen måte? :stuck_out_tongue:

Mesterlig kontroll av brikker er jeg ikke helt sikker på om jeg har ennå, men jeg er rimelig fornøyd med utfallet av denne. Spesielt fasongen på romskipet var ganske tricky. Og så var det skikkelig moro å lage exo-skjelett-gadgets til dinosaurene :smiley:

Takk for at du stemte på den :slight_smile: Dessverre ligger jeg ikke helt i posisjon til å vinne ser det ut til… Men er jo lov å håpe :wink:

Vel, om det er tilfelle håper jeg i alle fall de av forumets medlemmer som er registrert på Eurobricks stemmer på deg! :slight_smile: