Det nye tilbygget

Hei!

Synes det skjer lite i denne delen av forumet og skal være den første til å innrømme at jeg har vært sløv med å vise fram det jeg har laget. Det er sikkert flere der ute som bygger ting de ikke poster og jeg oppfordrer herved alle til å ta seg sammen og vise hva de driver med. Nok om det…

Her er det siste prosjektet mitt. Et bindingsverkshus med et moderne tilbygg på baksiden. Bygningen har en butikk i første etasje som selger kunstglass til latterlig høye priser. Andre- og tredje etasje er praktisk og smakfullt innredet som bolig for innehaveren.


MOC Tudor II - the new extension by birgburg, on Flickr


MOC Tudor II - the new extension by birgburg, on Flickr


MOC Tudor II - the new extension by birgburg, on Flickr

Flere bilder på Flickr

Birgitte

Helt enig Birgitte! Tar for at du tar initiativ. Jeg holder på å demontere byen min og pakke ned Legoen min for en stund da vi er begynt å bygge på det ekte huset. Jeg kommer sterkt tilbake.

Huset ditt var veldig fint!! :slight_smile:

+1 posting av bilder. leter etter kamera

Bra byggverk. Liker veldig godt ideen og syns du har utnyttet plassen svært godt og fått inn me fine detaljer.

Imponert igjen ,veldig bra. likte godt bildene på flicker også, morsomt med litt på kanten bilde også
Fått plass til mye på liten plass

steinar

Fantastisk hus. Jeg hadde egentlig trodd at to så forskjellige stilarter ville stå i sterk kontrast til hverandre og ikke passe sammen. Men her har du fått det veldig bra til og ser veldig realistisk ut. Dette ble veldig bra!

kremt. Jeg er vel litt svar skyldig her. Har nok vært litt sløv med å slenge kreasjonene mine ut her i det siste ja.

Uansett, fantastisk flott hus! Veldig kult med stilblandingen, og syns den gamle delen er gjort meget bra. Og så er jeg veldig fan av den detaljerte interiøren :wink:

Hei
Flott bygning med morsomt tilbygg
Det er ikke det at jeg ikke bygger, men er dårlig til å ta bilder og poste
Men fortsett å poste bilder, det er til inspirasjon for alle oss andre
God bygging videre :smiley:
Baard

Takk alle sammen :smiley: