Det gamle fyrtårnet

Dette er den første MOC’en jeg begynte på når jeg kom ut av “Dark Ages” for ca 2 år siden. Den var 99% ferdig når jeg postet en annen liten vignett som ble min offisielle første MOC, mens denne ble liggende og samle støv siden jeg ikke ble fornøyd med bildene.

Fikk omsider somlet meg til å ta noen bilder i dag.
Flere bilder på Flickr: https://www.flickr.com/photos/100114564@N06/

Kommer muligens bilde av interiør og den skjulte skatten om litt…

Edit: Her er bilde av interiør også, ikke så god plass på innsiden så møblene er fastmontert i veggene.

Den var superfin!

Lekkert!

Flott moc :smiley:
steinar

Takk for kommentarer! :astonished:

Veldig søt :slight_smile:
Mange fine detaljer her, som vinduet i døra.
Men hvor høy båt må man ha for å få lagt til den brygga der da? Jeg håper det er lavvann nå :wink:

Enig med de andre, dette er vanvittig bra - og spesielt som første MOC er det voldsomt imponerende. Liker alle detaljene, det faktum at du har fått plass til interiør, veggene som kan åpnes og ikke minst presentasjon og foto. Helt strålende - håper å se deg og noen av kreasjonene dine på kloss hold (…) i april!

Utrolig pen MOC. Som flere har vært inne på, imponerende mange detaljer og vel gjennomført!

Kjempekul! Liker spesielt at det (i mine øyne i alle fall) er såpass mye forskjellige vinkler ute og går her, så bygget ser litt sånn ut som om det er blitt bygget opp i høyden “as we go” (in a good way). Imponert! :slight_smile:

Kjempekult! Liker at du har laget interiør også i ett så lite rom. Smart måte å vise det frem på med hengslede vegger på deler av konstruksjonen.

Veldig bra. Hvis LEGO hadde gitt ut denne så hadde jeg kjøpt den!