Det blå toget


Mer info: http://www.mocpages.com/moc.php/75801
P.S. Vognene kommer snart Wink

Nå kan ikke jeg så mye om tog, men pent var nå dette likevel Smile

veldig fint. Det minner meg om et moddel tog bestefaren min hadde.

De som har sett den “in the flesh” vet at det ser ekstra flott ut når det kjører, ettersom det er en del bevegelser som skjer utenpå når det flytter på seg. Litt synd da at det krever en motor bare å flytte lokomotivet, og en annen for å flytte resten av toget! But it’s worth it!

Freddie wrote:
Litt synd da at det krever en motor bare å flytte lokomotivet, og en annen for å flytte resten av toget! But it's worth it!
Hva mener du med det? Smile

Veldig fint lokomotiv. Og den blåfargen virker litt mer sjelden ut Smile Men hva er det dere lager som ikke er fint? Wink

Takk Smile
Flere bilder av toget (nå med vogner og lys!) i galleriet.

Det var et flott tok ja. Gikk med en del grå buer på taket på vognene ser jeg Smile

Ser på din hjemmeside at du har brukt dcc decoder i loket med lyd,lurer på du bruker lego sin tog transformator eller dcc styring.
Grunnen til at jeg spør er at det ligger ca 14-16 volt konstant spenning i sporet ved bruk av dcc,vet ikke om lego sin 9 volts togmotor tåler så høy spenning ?.

Jeg bruker LDCC, så motoren får nok kun 9V Smile

Flott tog og vogner Matija. Gleder meg til å se det “live”. Regner med at det kommer en anledning om ikke så alt for lenge?

…og da har toget endelig fått anledning til å vise verden (ok, Køben i hvert fal) hva det kan.
Her er en video fra LEGO World: