Desucon 2012 - 23.-24. juni

Heisann

Da har vi fått invitasjon til Desucon igjen. Datoene denne gangen er 23. til 24. juni. Er det noen som har lyst og kan stille med noen kule MOCs de dagene?

For de som ikke har fått det med seg, så er Desucon et arrangement fullt av folk i kostymer, og da mye fra japanske tegnefilmer og slikt. Star Wars står også rimelig sterkt i den gjengen der. Sjekk ut http://desucon.no/desu7/ for mer informasjon.

Med andre ord, vår sedvanlige bylayout med masse tog er nok ikke midt i blinken for disse folka :wink: I fjor stilte vi ut Gahrians havn, min ninja-dojo og Freddies black fantasy MOC. Noen bilder jeg tok av layouten vår kan du se her: http://www.flickr.com/photos/cecilihf/sets/72157626920787115/. Pirater og ninjaer var i hvertfall en hit.

Vi har nå fått vite at vi får samme plass som i fjor, 3 bord a 120x70, på det samme stedet. Men de er som vanlig litt sånn seine med all planlegging, så hvis det skulle bli trangt om plassen må vi kanskje klare oss med 2 bord :unamused:

Det er fortsatt mulig å slenge seg med her! Har du en MOC du har lyst til å stille ut, men kan ikke selv delta så mye i helgen? Si fra!
Har du lyst til å delta på arrangementet, men har ingenting å stille ut? Si fra!

Jeg og ace kommer til å være der, og jeg stiller ut noen gamle ting og noen nye ting jeg skal bygge. Hvor mye jeg tar med avhenger av om andre vil ta med noe å fylle opp med også :slight_smile:

Hmm, er veldig usikker… Det frister, men jeg er usikker.

Jeg har lyst til å stille opp, men føler lissom at det hører med å ha med noe man har bygget, og den tentakkel-fantasien jeg bygget til i fjor er for lengst revet, og kjenner ikke at jeg har motivasjonen til å bygge noe nytt. Noen som har noen idéer, som jeg kan få låne, kanskje?

Litt komikk.

Litt informasjon:
Det åpnes for utstillere kl 8 på lørdag så vi kan begynne å rigge. Jeg satser på å være der mellom 8 og 9. Publikum slipper in kl 12. Det er ennå ikke for sent å slenge seg med om du har lyst til å være med, med eller uten egne MOCs :slight_smile:

Edit:
Og hvis jeg har glemt å nevne det, så er det i år som i fjor i Oslo Kongressenter

Jeg må nok melde avbud - jeg har ingenting å bidra med på arrangementet, og synes det da blir feil å komme og forvente seg gratis inngang.

Neste år lover jeg å starte en tråd om Desucon litt tidligere! Skal også sørge for å ta kontakt me Desucon organisatorene litt før, siden de er litt treige med å komme til oss…

Forøvrig har første dag vært veldig bra :slight_smile: Mange som kommer og står og sier oooo og aaaaa ved utstillingen vår. Mulig det kommer noen nye rekrutter etterhvert, mange som sier de bygger med Lego men aldri har hørt om Brikkelauget før. Glemte dessvere kamera i dag :frowning: men lover å huske det i morgen!

Da var Desucon over for denne gang. Og i dag hadde jeg til og med husket kameraet! Har lastet opp bilder til flickr. Et par smakebiter:

Tøft :laughing:

Det må jeg si meg enig i :smiley: