Decastio Island min Caribiske liksomøy

Siden jeg har laget meg noen piratgreier kom jeg på å lage meg ei øy også. dette fordi at da måtte jeg mer lage div moc og slikt etter hvordan terreng og sjø så ut enn å kunne jukse til en moc der alt stemte 100 %
Dette har jeg lagt ut på eurobricks men tenkte også jeg skulle vise det frem her. ser de aller fleste her er mindre intr i pirat serien men alikevel.
Skal prøve å legge ut bilder og slikt her etterhvert som jeg gjør ting enten i MLCAD eller bygger virkelig lego.
Om selve Decastio opplegge kan dere lese på vindstyrke11.com/Decastio.html der står det beskrevet på (et sansynligvis UTROLIG dårlig) engelsk om øya.

En utpost laget i tømmer. den har ingen port, man bruker stige for å komme inn . dette gjør posten vanskelig å ta.

min første versjon av mølla på øya. denne funker slik at om det helles vann inn den renna til høyre , vil møllesteinen inne gå rundt.

en semaforstasjon/utkikkspunkt oppe på fjellet.

Møllen slik den ser ut inni. på grunn av lite skråbrikker(slope) ble tak laget av vanlige brikker. og så har jeg så lite med tiles at gulvet ikke har fått det glatte laget det skulle hatt. men det skal komme.

ute på Bastion Point ligger en liten befestning. Den er alltid bemannet og vil gi hovedfort og resten av forsvaret et forvarsel om fiender nærmer seg.

her er flere bilder fra Decastio. her er Gallow Rock. Dette ligger lengst til havs og er det første som møter seilende, som en advarsel mot å bli pirater :smiling_imp:


Her er en uheldig pirat på sine siste skritt i dette livet enten for å henges eller miste hodet