Death Star omgomgomg

http://gizmodo.com/5018137/3800+piece-death-star-diorama-is-coolest-star-wars-lego-ever
Jeg er ikke sikker på hvor mange av brikkelaugianerene som er SW fans så for de som ikke her fått med seg det kommer det en nå deathstar med massevis ac små dioramaer fra den orginale trilogien. tusner på tusner av klosser og en hel haug minifigs. man kan vist preordre den nå.

Den har vært på EBs forside noen dager nå - hørte fra Matija at TLC ikke var spesielt glade for lekasjen, dog måtte innrømme at det var deres egen feil - bildene ble nemlig funnet i LEGO’s egen cache!
Jeg har hørt at prisen er ca. $500 US, noe som betyr at den vil koste pluss/minus fem tusen kroner.

men saken er jo at eb finner jo alt et halvt år før alle andre.
fem lapper er en god den lpenger.
er det noen som vet om den kommer i butikkene i noreg?

erikutt wrote:
men saken er jo at eb finner jo alt et halvt år før alle andre. Én uke, tanken var at settet skulle bli vist frem på BrickWorld.
erikutt skrev:
er det noen som vet om den kommer i butikkene i noreg? Vet ikke ennå. Det sies på EB at prisen blir "kun" $400.

Fin sak. Og den blir vel sikkert ett slikt S@H only produkt, som vil si at vi ikke får tak i den i det hele tatt.
Om ikke lykken står oss bi og vi har fått S@H i Norge FØR den er tilgjengelig på markedet…

Matija wrote:
Vet ikke ennå. Det sies på EB at prisen blir "kun" $400.
Og det står 399.99 USD på S@H (hvis du velger USA som land)

Den koster i danske kroner 3299 på shop at home,så jeg ville tro 3499 i norske her hjemme…mange figurer men jeg kjøper heller det der sjakk settet.

Hvis den er tilgjengelig i tyske butikker, er det godt mulig at den er tilgjengelig i LEGO-stores rundt om i verden. I så fall er det mulig å få tak i den neste gang jeg skal til Tyskland Very Happy