Dårlig utvalg på BR-leker?

Er det fler enn meg som synes utvalget av LEGO sett på BR leker er dårlig? Edwis hadde ikke det beste utvalget men det er mye dårligere hos BR-leker. Har sjekket 2 av butikkene her i Tromsø. De har mindre hyllemeter med LEGO nå enn når de var Edwis.
En av nabobutikkene til BR-leker er Coop OBS! på ett stort kjøpesenter. Der har de tidligere hatt dårlig utvalg, men nå var utvalget plutselig blitt forbedret betraktelig. Nå var utvalget på høyde med BR-leker og omtrent samme antall hyllemeter med LEGO som BR-leker også. Prisene var også like i disse butikkene.

På Oslo City ser det ut til å være helt motsatt - mitt første inntrykk var at det var mye mer LEGO nå enn da det var Edwis der før.

Matija wrote:
På Oslo City ser det ut til å være helt motsatt - mitt første inntrykk var at det var mye mer LEGO nå enn da det var Edwis der før.
Enig med første inntrykket, det var riktig nok den dagen med 50% salg og da bugna det med LEGO der.. Var der i går og da synes jeg det hadde tapt seg mye, tar vell nesten ikke i når jeg sier at de hadde hgalvparten av den LEGOen de hadde på salget(ikke så rart kanskje), og utvalget var også mye dårligere.. De hadde jo ikke bla godstoget lengre (som jeg fikk kjøpt på salget Very Happy), som er den eneste butikken jeg har sett de i..

Har vært innom flere BR-leker butikker her i Tromsø og synes ikke de har veldig bra utvalg. Men det har bedret seg i forhold til den gangen jeg startet denne tråden. Viste seg at de gjorde en ombygging på to av butikkene og etter det fikk det litt mer orden på LEGO hyllene. Er ikke fler hyllemeter, men de har fått mer utvalg. Dvs færre bokser av hvert sett står ute, men de har mange forskjellige sett.
Coop OBS! butikken som er rett ved en av disse BR-leker butikkene (på Jekta Vest kjøpesenteret) har også fått bedre utvalg etterhvert. Så det hjalp tydeligvis å prate men han som hadde ansvaret for Nord Norge nede på LW Wink
Men er jo ingen andre butikker her i Tromsø som slår Extra Leker hverken på pris eller utvalg. Var der i dag og de hadde dårlig utvalg i forhold til hva de pleier, men det var likevel flere sett der enn på BR Smile

Don wrote:
den dagen med 50% salg og da bugna det med LEGO der..
Om de følger samme standard som her i Trondheim (og det gjør de nok) så hadde de tatt inn veldig mye til det salget. Den største av de to butikkene jeg var i her hadde omtrent dobbelt så mye som vanlig.

Synes det bare var BR butikkene som har limited edition av Peril i Peru settet til indianajones!! men er ellers sjelden innom BR da de opererer med fullpris!! ellers er det mindre utvalg av lego i BR butikkene her i bergen synes jeg!!