Collectible Minifigures Series 3 info

Definitivt =)

Ja, jeg må vel bare innse at jeg kommer til å kjøpe denne jeg også.

Er det ikke nok piratfigurer i LEGO allerede? Denne bør virkelige være spesiell for å være spennende altså… Spesielt siden det ryktes at det skal komme en Pirates of the Carribean theme i 2011 :smiley:

Den skal jeg definitivt ha! :sunglasses:

Er redd jeg kommer til å kjøpe Tower Bridge, ja…

Visstnok skal alle AFOL’s i hele verden vente på dette albumet som ikke er synlig per 19.09.10 kl 02:03

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=445878

Hvorfor i allverdens land og rike måtte han velge brickshelf? Det er jo ikke engang sikkert at moderatorene aksepterer bildet siden det er prelim… reloade linken igjen :laughing:

NÅ ligger de ute på brickshelf… addresse to innlegg opp!

Jeg syns det er endel skuffende figurer i denne serien, men det er noen bra noen også. Jeg håper egentlig at dette ikke er de endelige figurene, og at noen av tingene vil bli endret til den ferdige versjonen. F.eks ser det ut som om både hula-jenta og snowboarderen har det samme ansiktet som cheerleaderen, hadde vært greit med litt mer dameansikt-variasjon… Sumobryteren ser også litt kjedelig ut, med unntak av håret, som ser ut til å være spot on! Og så ser han så sur ut, sikkert fordi han bare har vunnet bronse-statue :stuck_out_tongue: Alien-figuren er meget skuffende. Det hadde vært mye mer moro med et klassisk grønn-mann-fra-mars-fjes :mrgreen:

Jaja, skuffet eller ikke, jeg må nok ha disse også! :sunglasses:

Dette er nok de ferdige versjonene som ligger til produksjon om ikke lenge :wink: bildene er tatt ut fra forhandler katalogen til lego.

Ikke at jeg skal leike ekspert da =p men sansynligheten er nok liten nå som disse faktisk er de offisielle bildene lego bruker i sin forhandlerkatalog og ute på leke messer rundt om i verden.
men utifra forhandler-katalogen for første halvår i år så var faktisk harry potter legoen uten bilder mens all annen lego som kom var med bilder. så det ville nok vært samme om serie 3 om dem ikke var ferdig.

men det vart min mening da =p

men er enig med deg cecilie :wink: jeg likte bare 9 av figurene. sumo, spaceman, alien, fisherman, pilot, indianer og definitivt f1 fører. de var veldig skuffanes.
men tennis spiller og baseball spiller var strålanes =) åsså denna karen med cd-spillern =p er mye å se frem til =)

gleder meg til våren når man kan få sett serie 4 =) hehehe

Ja, jeg vet… Men det er vel lov å håpe? :stuck_out_tongue:

Ja, lite nytt liksom. Eneste jeg liker med disse er håret til sumobryteren, skjegget til fiskeren (og kanskje fiskestangen når jeg får sett den nærmere) og ansiktet til piloten (alltid greit med noen gamlinger innimellom :wink: ) spaceman/cyborg-fyren er jo bare “what the!?” og indianer har vi jo fått allerede liksom… racerbil-førere er det jo dessuten plenty med fra før av…

Jepp, de var ganske så nice :slight_smile: Of elf-fyren (alv på norsk? :confused: ) er jo riktig så stilig, selv om jeg ikke er inni sånn fantasy-greier (men litt morsk i fjeset kanskje? :stuck_out_tongue: )
Mumien ser også ganske festlig ut, og goriallaen er jo morsom, men kanskje ikke så nyttig…

og nå er de borte =(

og så lå dem her:

http://www.bricklink.com/message.asp?ID=475879

Once on the internet, always on the internet :wink:

Serie 3 i slag i USA…

http://brickpop.com/2010/11/16/january-my-ass-series-3-minifigures-are-in-the-house-my-house/

Noen som vet nårtid disse kommer til Norge? Fortsatt januar?

Fant forresten denne fra samme side når de åpnet kartongene.
VIL HA! :stuck_out_tongue:

Hihi. Ser ut som at folk allerede har cracket kodesystemet på de nye posene:

Hihi, koden er cracket lenge før noen viste om at det var noen kode og at de var ute for salg. Jo, jeg vet det er flere som allerede har kjøpt seg en hel bråte av disse. Men de er vel ikke offisielt i salg før Januar?
Neste er at det kommer en iPhone app, eller at det legges inn i eksisterende app :slight_smile:
Er forresten flere apps for Android telefoner tilgjengelig også, disse blir sikkert oppdatert for serie 3 de også.

Kodene ble crakcket etter at de ble sluppet ut til offisielt salg på tirsdagen :wink: Helge nevte i går kveld at neste års produkter blir lansert i USA før jul, så da er det derfor.
Og jeg har alt 5 poser på vei fra US til meg.

[size=10]endret dagen dem utkom[/size]

Jøss da! snart skal Castle verdenen min få smake på litt elfs :smiley:

Mottok min siste bestilling (for nå) fra bricklink i dag med Collectible minifigure serie 3 som gjorde samlingen nesten komplett. Mangler bare the Elf, men den er foreløpig så dyr at jeg velger å vente en stund. Det er i alle fall mange flotte figurer! Likte personlig best “mummy”, “rapper” og “Tribal leader”. Sistnevnte kan sees fra utsiden av hovedvinduet på museet mitt, samt på et annet bilde av interiøret.