Collectible Minifigures Series 3 info

Fant dette, sto ikke at det var forslag, så er nok fakta, i såfall har Lego mistet en håndfull fantasi (male singer, snowboarder) :wink:

dette sto mest sansynlig i retailers katalogen :wink:
katalogen forhandlere har og kan velge fra.

lite tips er å linke til siden du finner infoen på :wink:
regner kanskje med du leste det på eurobricks?

Denne er fra Eurobricks ja. Har sett det der jeg også. Er en som har fått titte raskt i en retailer-katalog for 2011, og så fortalt om det han husker.

Personlig er jeg veldig spent på samuraien, siden jeg er Japan-fan og elsker samuraier og ninjaer og slikt, men dessverre ikke drev med Lego da ninja-serien var i butikkene :frowning:
At det kommer en ny kampsport-fyr allerede er litt rart, så er spent på hvor forskjellig han er fra den forrige.
Men snowboarder har jeg håpet på, så det blir bra :slight_smile:

Edit: link til eurobricks-posten: http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=45046

takk for tips!

cecilie: enig med at japan-saker er spennende, driver selv med taekwondo, selv om det er koreansk. :wink:

da har du vel kansje hørt om NINJAGO (NINJA+leGO tipper jeg) som virker passe intressant .

også fra Klaus-Dieter på Eurobricks http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=45051&st=0

:wink:

Jepp, har lest den posten og ja. Både spent og litt skeptisk til denne serien. Oransje ninja liksom? :stuck_out_tongue: Men jeg håper jo at det blir kule ninjaer å få tak i :slight_smile:

Lyst på fiskern jeg. Noen som vet når butikker i norge pleier få disse kataloger? Nå jobber jeg selv i lekebutikk så kan jo si fra når jeg ser den. Om ikke sjefen legger den vekk på sitt kontor :frowning: Håper på mere city ikke bare politi som de bytter ca vært 5 år. Håper vi snart får noen bilder av serie 3 selv om de ikke kommer før neste år :frowning:

Er det butikkene som får disse bøkene da? er det ikke hovedkontoret?

det er butikkene som får disse ja. fikk selv se inni en sånn en tidligere i år. og som sagt de har ikke noen serlig gode bilder men man kan se hva som er hva.
Gleder med til neste år! :slight_smile:

Markus.

Jeg har lyst på fisker og Snowboarder. Håper det kommer flere nye, kule hår og syklist(er). Da kommer de til å forsvinne fort. :wink:

hvordan fikk du tak i den? du er jo 14 år.

Castel lord men det var vel for i år og ikke 2011?

så ut som han er fra skogn og det trur jeg ikke er store plassen så han kjenner eller er godt nok kjent me de i leikebutikken der :wink: er litt enklere å bli kjent på slike plasser enn i drammen :wink: er for mange som bare jobber i leikebutikkene der og ikke gidder å bry seg :wink:

Heldig-gris :slight_smile:

jeg er 15 takk. :wink: og jeg er en stam kunde i den lokale leketøysbutikken min og vel jeg og eieren snakket en god stund så la han bare fram katalogen på disken og lot meg se gjennom den så mye jeg ville.

Markus.

Noe rart jeg opplever hver gang jeg handler lego, de spørr alltid om det skal pakkes inn?
Jeg er jo bare 19.
Jeg kan da ikke skjønne dette, eneste som ikke spørr er en dame på den nermeste lekebutikken, kansje jeg har vært der for mange ganger, hun er ivertfall hyggelig.

De hadde kun minifigur serie 1 & 2 og viste ikke om de tok inn 3 og 4.

Oste Hovel

Castel lord var det får 2010 eller 2011 katalog du sett?

Det var 2010 katalogen for denne halvdelen av året (Altså andre kvartal)
Jeg fikk også myst litt i den for 2011 igår også! :slight_smile: og jeg skal bare si at jeg bekrefter det klaus på Eb sier. :wink:

Markus.

Du skal alltid spørre om det skal pakkes inn, vet du! Bortsett fra når småguttene har brukt lommepengene til å kjøpe selv, da spør du om de skal ha pose eller ikke…

Butikkdamen

Gleder meg masse til serie 3. Håper det snart kommer bilder. Da må folk legge dem ut her.

Fisher
Ferrari Driver
Mummy
Sumo
Female Dancer
Samurai
Hawaii Girl
Baseball player
Elf
Native American chief
Alien
Male singer
Artist
Gorilla
Snowboarder
Pirate

Er vist de 16 denne gangen. Håper fiskern er kul. Ser frem mot siste del av 2010 og nytt kjempe lego år 2011,

Vurderer kjøpe Tower Bridge men usikker andre som skal ha den???